לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I Think You Are Cute.



יום הולדת שמחAvatarכינוי:  Mrs.Sensetive

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2010

כלוםכלוםכלום! :)


לפעמים מישהו שאני לא כל כך בקשר איתו ואנחנו לא חברים קרובים כותב לי פתאום "היי" ו"מה קורה" באייסי או בפייסבוק, ממש משום מקום.

כאילו, אני לא ממש מעוניינת לענות כי בסך הכל מה אכפת לי מהבן אדם הזה, מי הוא בשבילי ולמה שאני אפתח איתו שיח ומה לאזעאזל הוא רוצה\צריך ממני...

אוקיי זה היה סתם מידע סתמי.

בכל מקרה, היה לי היום מבחן בפסנתר בבוקר. קיבלתי מצוין :) אבל, הפסדתי 2 מבחנים בביה"ס, 3 מסתבר...נאמבר 1: מבחן בספורט, לא יכלתי לעשות ביום שני אז זה נדחה להיום ועוד נאמבר 2: מבחן במורשת. אה והשלישי זה בוחן פתע בהיסטוריה. בהיסטוריה נראה לי שהייתי מקבלת בסביבות ה-50. אין לי מושג למה המלך והאפיפיור הסתכסכו ביניהם. לא, רגע, אני זוכרת! אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה......שכחתי.

באמת שבא לי לבכות מלראות איך אני מבזבזת את הזמן שלי לשווא. אשכרה לא עושה כלום, כלום!

 



 

 

 

נכתב על ידי Mrs.Sensetive , 3/2/2010 17:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMrs.Sensetive אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mrs.Sensetive ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)