לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  Indifferent Girl

מין: נקבה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2010

מזל טוב לי!!!


 

אם יש לי יומולדת היום, למה אני עצובה?

קיבלתי היום הרבה מתנות, ברכות, ובעיקר צביעות.

כמה קשה לגלות שהבנאדם שאתם הכי אוהבים, הורס לכם את יום ההולדת ואפילו לא שם לב?

 

אני שמחה ובאותו רגע עצובה, אבל למרות הכל גדלתי בשנה.

ואולי ממש אולי אפילו התבגרתי.

נכתב על ידי Indifferent Girl , 31/1/2010 18:36  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מעכשיו אני מבטיחה לעצמי:


 

- ללמוד כמו שצריך

- להתנהג טוב ולא לצעוק

- להתחיל את היומן

- לעשות תרגול יומי

- לא לפחד להכיר אנשים חדשים

 

אני אשתדל, אני מבטיחה.

 

נכתב על ידי Indifferent Girl , 29/1/2010 14:30  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סנובית


 

מכתב:

 

יש הרבה דברים שאני מתעלמת מהם, ויש הרבה דברים שאני לוקחת ללב.

אני מתנהגת ככה,

כי לא יכולתי להיתעלם מהצביעות שלך לאנשים,

איך את מסובבת אותם על האצבע והם כמו עיוורים, לא אכפת להם שאת מתנהגת ככה.

למה שלא תפסיקי להתרכז בדברים רעים שאחרים עושים ובעצמך תשני משהו,

אני רואה אותך מרכלת על כולם ואז באה כאילו כלום לא קרה,

אני לפחות אומרת את האמת בפנים, למה?

ידוע לכולנו שיש לך בעיות פה ושם אבל זה לא עושה אותך ליוצאת מן הכלל!

 

אני לא אומרת שאני טובה ובסדר עם כולם, אבל זה ממש מפריע לי לראות את זה מהצד,

את יכולה לשים לך שמי שלא קרוב אלייך מספיק מתרחק ממך כי הוא לא רוצה להיפגע, או שאת העצם נמצאת עם האנשים שלא נכונים? את יודעת את התשובות אבל לא אכפת לך.

 

שתדעי שאת הבן-אדם היחידי שאני מכירה וקורא בבלוג שלי, את מבינה עד כמה זה חשוב?

את תמיד נותנת תירוצים שאת לא יכולה או שאת מנסה, כן בטח רואים כמה את "משתדלת"

ולא אכפת לי אם את תריבי איתי אחרי זה אבל, את צריכה לדעת את האמת.

 


 

אתמול שמתי לב שנפלטות לי המון מילים לא רצויות,

אני לא מתכוונת להגיד אותם או שסתם אני אומרת משהו אבל בצעקה,

איך אפשר להספיק לחשוב לפני שאומרים משהו?

זה כלכך קשה...

לפעמים אני פשוט לא מדברת כדי לא לעשות שטות,

והכל חוזר לי בבת אחת.

 

אני מרגישה שמה שאני כותבת בבלוג זה מילים שנמחקות, בלי משמעות.

הפסקתי לכתוב שירים, ואני לא מצליחה לסיים את הסיפור שלי שכלכך רציתי לפרסם.

כל המוזה הלכה, עם מי עם מה?.

השתנתי, אני לא יודעת במה.

 

*** אולי את צודקת, אני סנובית.

 

נכתב על ידי Indifferent Girl , 26/1/2010 20:56  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זכרונות


 

כמה חשוב לנו לא לשכוח זכרונות חשובים, שנרצה לזכור לתמיד.

לפעמים זה לא מתאפשר,

אבל אני רוצה שהם ישארו, כל ההרגשות.

היום קראתי יומן שלי מלפני שנתיים, זה לא יאמן כמה השתנתי.

הכל השתנה בי.

היה ממש מצחיק לקרוא אותו,

כשאני קוראת אני רואה את התמונות בעיניים כאילו אני נמצאת שם.

אני רוצה לזכור זכרונות,

בבלוג אני סתם פורקת הרגשה,

אני לא כותבת אירועים שקוראים לי או סתם רגעים שצריך לכתוב.

אני החלטתי שבלי הזכרונות אני לא אשאר שפוייה,

וכדי לא לשכוח אותם, אני יעשה מה שהייתי צריכה לעשות מזמן.

אני אכתוב יומן, מין סיכום של זכרונות חשובים.

בהצלחה.

נכתב על ידי Indifferent Girl , 23/1/2010 19:48  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

5,058

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לIndifferent Girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Indifferent Girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)