לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג פאפרצי ;P


מי צריך סלבס כשיש אותנו? ; )

Avatarכינוי:  paparazzi blog

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2010

הסלבית הראשונהה ^_____^


חיכיתם וחיכתם (טוב לא ממש) אבל הינה זה בא הסלבית הראשונה בבלוג היוקרתי שלנו [[=
קבלו במחיאות כפיים את....
*תופיםתופים*

דניאל ביטון!!!!



דניאל ביטון הצטרכה לענות על מספר שאלות.
 הכתבים המופתעים שלנו גילו שיש לה חיים לא קלים.
הינה הכתבה המלאה ליפניכם:

יצאנו לגשש בשטח אחר סלב חדש וטרי והינה זה מה שמצאנו: פרטים על הסקסית מלמעלה? כבר מגיע!!

שם: 
דניאל ביטון 
 גיל:
5 וחצי 
ביצפר: 
הגימנסיה הכי שווה בעולם!!
בדרך כלל תמצאו אותי ב: 
 על הסקסופון
 תחביבים:
נגינה,לעצבן את השכנים,לחרוש על לד זפלין,ולקבל מכות מהאחים שלי
סטטוס:
רווקה גאה ונואשת XP
גובה: 
עד אלוהים
חלום חיי: 
לפגוש את ג'ון לנון
 הפחד הכי גדול שלי: 
חוסר סטייקים בעולם
מה הדבר שאני עושה ברגע שאני מתגלגלת מהמיטה: 
חוטפת מכה מהקיר
הדבר הכי שנוא עליי בעולם:
אנשים
הדבר הכי אהוב עליי בעולם: 
מוזיקה
הדבר שהכי לא איכפת לי ממנו בעולם: 
היצורים הקטנים ההם שיש על הכלבים
בעלי לעתיד בטח יהיה: 
מת
ומה שיצא מימני בגיל 30 זה: 
מתחתנת מצער אבל אין לי ברירה
 בגלגול הקודם שלי הייתי:
 קיפוד
בגלגול הבא שלי אני יהיה: 
קיפוד נינג'ה!!

סיכום:

אז כמו שהצלחתם לראות הסלב החדשה שלנו, משוגעת לא שפויה כמו כל הסלב המוכרים והטובים שמתגוררים להם אי שם בהוליווד.
הסלב הנ"ל מתגורר לו ברוב ימיי חיו אי שם בגימנסייה, אף על פי שהיא רק בת 5 וחצי הגובה שלה מגיע עד ה' (אגב הוא מסר ד"ש), היא אוהבת לעצבן את השכנים ולחטוף מכות מאחים ומקירות למיניהם מה שמראה כנראה על נטייה מזוכיסטית פיסוכוטית כלשהי.
היא מכורה לסטייקים ועם תקחו לה אותם תצטערו ובגדול, היא שונאת אנשים ואוהבת ג'וקים ואין לה שום דעה על הדברים הקטנים שיש על הכלבים (פרעושים לחסריי המוח שביניכם)  העובדה הזאת הופכת אותה לאדם קר וממורמר וכנראה בגלל זה היא רווקה גאה אך נואשת מה שמצביע גם על פיצול אישיות קל.
היא מאמינה שהייתה פעם קיפוד ותיהיה קיפוד נינג'ה (מעניין מה היא עכשיו) וגם זה מצביע על שימוש בחומרים אסורים כגון שוקו,
הובכן הסלב הראשון שלנו לוקה בפיצול אישיות בעיות פסיכוטיות של מזוכיזם והזיות.
יופי של התחלה לא? [;
אז מה אתם חושבים עליה? 
האם יימצא לה בעל? 
האם היא תפסיק עם הסמים?
או שלפחות טטפל בבעיות הקשות שלה?
הכל בהמשך [=
קצת תמונות מהתקופה האחרונה:

ניראת שפויה לגמריי? שהמראה לא יטעה אתכם!!

הזיות כבר הזכרנו?

נטיות אובדניות? אולי..

סטייל 

זהו לבנתיים [;
ועכשיו המשימה שלכם!
מצאתם משו מוזר באחת התמונות? משו חשוד? משו שיכול להוציא ממנה עוד מידע ורכילויות?
תודיעו בתגובות ונרשום אותן כאן! ובנוסף תלונקקו בפוסט [=
תרשמו כל מה שאתם חושבים על הסלב הנ"ל וניראה עם היא תתפרסם ^^
בהצלחה לכם (:


אתם:

אוקיי אז הינה כבר מסקנה שהגעתם אליה:

החברים הנ"ל שרואים בתמונות הם בעצם קיפודים בהכחשה!! כן כן שזה לא יתאה אותכם אפחד משם לא באמת בנאדם.
היא שונאת אנשים, שחכתם? :P


נכתב על ידי paparazzi blog , 2/4/2010 18:13  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,605
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpaparazzi blog אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על paparazzi blog ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)