לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Stupid Altruism


It ain't what you do, it's the way that you do it. That's what gets me through!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2009

סליחה, אתה יכול אולי לעזור לי?



סליחה? אתה יכול אולי לעזור לי?
אל תשאל שאלות, אל תשאל שאלות, בבקשה!
אני אצרח, ואתה תלטף לי את הראש
בבקשה, מסכים? בבקשה...
השעון מתקתק ואני לא רוצה ללכת
הביתה
הביתה, קחו אותי הביתה, רוצה הביתה!..

אין לי מוזה כבר יותר מדי זמן. זה חסר לי. אני צריכה את הכתיבה הזו, שתאזן אותי.
החיים כ"כ שגרתיים. בית ספר, מבחנים, סניף, לצאת בערב שישי, לקום בשבת, לנוח קצת ואז ללמוד למבחן הבא, לחשוב על העתיד שלי.
הכל חוזר על עצמו. רפטיטיבי בצורה מבחילה. אבל אלה החיים, נכון? משינוי לשינוי, מתקופה לתקופה, כל זמן שעובר יוצר הרגלים. הרגלים הופכים למשעממים עם הזמן. אנחנו דבקים בשגרה כי אנחנו לא יכולים בלעדיה, כי אנחנו תלויים בביטחון שהיא מעניקה לנו, כי אנחנו סומכים עליה.
כל החיים הם לופ אחד גדול, החיים של כולנו... אנחנו חושבים שאנחנו מיוחדים, שאנחנו שונים מכולם, וואלה, צאו מהבועה, ברוב המקרים זה לא נכון...
אי אפשר לעשות משהו שעדיין לא נעשה כי פחות או יותר הכל כבר נעשה.
אנחנו שונים במעשים שלנו, לא בגורמים להם. אנחנו אוהבים, אנחנו שונאים, אנחנו מקנאים, אנחנו בונים והורסים. אותם הרגשות, חוזרים על עצמם בלופים, שוב ושוב ושוב ופשוט לא נמאס. אנחנו בוחרים? יש לנו בחירה? בחירה במה בדיוק? אנחנו בוחרים מגמה, אם לעשות שנת שירות או מכינה, אם להתגייס או להשתמט, תפקיד בצבא, פרטנר לחיים, כמה ילדים אנחנו רוצים.. בוחרים את כל זה, בעצמנו, כי אנחנו כ"כ רוצים להישאר בשליטה על החיים שלנו. אבל בסופו של דבר כולם בוחרים מגמה כלשהי, קריירה מסוימת, פרטנר מסוים.
שום דבר שתעשה לא יהפוך אותך לשונה מאחרים. החיים הם לולאה, מרגע הלידה ועד לרגע המוות, כאשר כל מטרת חיינו היא במילים פשוטות- למות.
זה כ"כ צר עין לקרוא לזה תפיסה פסימית. אתה יודע שתמות בשלב מסוים. לך תדע מתי? זה שאין לך איזו מחלה ממארת לא מציל אותך מכלום, כי מה לעשות שחרא קורה. אולי מחר תידרס, אולי בעוד שעה מישהו ישתיל לך רעל באוכל. לך תדע. אז וואלה, מתישהו כולנו הולכים למות, אבל זה לא משנה מתי כל עוד באמת נרגיש שמיצינו את עצמנו עד לאותו רגע.
אנשים אף פעם לא מרגישים שהם ממצים את עצמם לפני המוות, הם תמיד מרגישים פספוס, החמצה, ומתחילים לעשות את כל הדברים שהם דחו כשעוד היה להם הרבה זמן לחיות, ולעשות אותם אולי, מתישהו, בעתיד. מה זה משנה אם נגיד לילד שאנחנו לא סובלים שאנחנו לא סובלים אותו עכשיו או יום לפני המוות שלנו? יום שלם לדעת שגרמנו למישהו להרגיש רע, שנים שלמות... אין הבדל.
הזמן לא קיים. הזמן חולף, הזמן חומק מבין אצבעותינו ולא חוזר. אנחנו מבזבזים את רובו על כאלה שטויות.
שגרה שכזו. שתלך קיבינימט, היא, וכל החברות השרמוטות שלה.

[שמעתם שהיא שרלילה...]

לילה טוב לכם, מאזיניי היקרים מפז
*RM*
נכתב על ידי , 12/12/2009 03:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נקודת עניין בפוסט חסר עניין.



מישהו יכול להסביר לי אחת ולתמיד מה לעזאזל הפואנטה בלקרוא לאנשים אנורקטים "שמניייייייייים!!!1111111"?
פוסטמות העולם היקרות, בואו בהמוניכן ונמקו לי את פשר התופעה המזוויעה הנ"ל!


i'm a people lover today, i'll hug you for free! :D
*RM*




נכתב על ידי , 7/12/2009 20:58  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



1:0 למחלקת האימוז.


i'm never speaking up again
Starting now


אני מגעילה את עצמי...
חרא של בנאדם.

זה מסוג הפוסטים שאני שונאת לראות בישרא, הם מדכאים לי ת'תחת.
סליחה על זה.

*RM*
נכתב על ידי , 6/12/2009 20:22  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



"דצמבריסטית מהבוהן ועד הרקטום"- פילר כי אני חסרת מוזה. וחיים.





 

*קיבלתי מחזור. לראשונה בחיי. בגיל 17. החיים שלי בזבל.

[just kidding. זה דרש.]

*בעצם, זה ממש מעצבן כשאנשים מספרים בדיחה גרועה ואח"כ מתרצים את זה ב"זה דרש". אז אני אלך לשים על השטות הזו קו עכשיו. נתראה.

*אוקיי, חזרתי.

*היה לי מבחן בפיסיקה היום והלך קקי. מבחן 2 רצוף ב- 3 יח"ל פיסיקה שהולך לי קקי!! חיחי. אני הצלחה מסחררת

*ננעלתי היום מחוץ לבית. איך זה שדווקא ביום היחיד שאין עליי מפתחות הבית ריק? המ. זה ממש יסתור את המשפט הזה אם אני אגיד שמלא פעמים זה קורה לי. הו, אני כה טיפשה. הו, ריני, את כה טיפשה. הו.

*כל האנשים שאמרו לי בחלוף השנים ששאלון 006 הוא יותר גרוע משאלון 007, צריכים להישרף באש הגיהנום הצולבת. מה שמזכיר לי, אני צריכה להתחיל ללמוד למועד חורף.. קקי בחיתול:(.

*נימ, אז די השלמתי עם היותי 3 יח"לניקית, ונחמד לי ביותר.

למרות זאת, אני אשמח אם אנשים יפסיקו להגיד דברים כמו "אבל אתם 3 יח"ל, מה כבר יכול להיות קשה לכם?O_O". אתם פוסטמות והלוואי שיאכל אתכם קרנף:)



ועכשיו הלכתי ללמוד לספרות. נתראה בגיהנום



*RM*



נ.ב.

הידעתם, יקיריי, שאופטימיות באמת יכולה לשנות את החיים מהקצה לקצה?!

טוב, לא (סליחה, רגע של אקזיסטנציאליזם). אבל פאק איט, תהיו חאמודים ותחייכו בשביל אמאD:



נ.ב.2

הקדשה לילדה שקוראת בבלוג הזה ולא מגיבה, שנכנה אותה fabulous-

love you baby girl forshuuuu legit, biatch!!!


נכתב על ידי , 2/12/2009 16:04  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 32

MSN: 




2,374
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מתוסבכים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHoly Macaroni אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Holy Macaroni ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)