לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My point Of View


What's all we have in the world worth without love? True love...

Avatarכינוי:  DesDes

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2010

טיול גיבוש 12-14/10/10 + תמונת DD:


אזאז זה הדבר האחרון עד עכשיו שיש לי לפרסם,
טיול גיבוש 2010! הטיול הראשון מהבצפר D:
היה כיף!
אז בפירוט:
הגענו לחניון רידינג וראיתי שכולם עם מכנס קצר ולא ידעתי שמותר,
אז כמו מטומטמת הלכתי עם יולי לחפש מקום להוריד את הטייץ',
אח"כ שמנו לב שעוד לפני שהתחיל הטיול כולם נפצעו ממשו,
נסענו באוטובוס, היו צחוקים, הגענו למקום, שמנו את הדברים
וכל החדרים מחולקים לשכונת העוני, לשכונה הביינונית ולעשירים XD
אנחנו היינו באמצע- המרובעים <:
קיצר התמקמנו, נסענו לאנשהו כדי ללכת, לא הכי זוכרת מה היה XD
אז אני אכתוב את הכי כייפיים,
קיצר היה להכין ארוחת ערב במדבר במדורות,
אנחנו היינו הכיתה האחרונה שהדליקה את ה"מדורה",
טיילנו בין הכיתות, התנחלנו אצל אנשים אחרים,
והיה רגע שבו נעלמתי לשעה מהמדורה שלי וכולם נלחצו ._.
התחילו לחפש אותי עד שקלטתי שכולם צועקים את השם שלי הופעתי XD
אח"כ חזרנו לחדר, אכלנו חטיפים,
אני ועדן הלכנו לטייל בזמן שכולם חיכו למקלחת,
חזרנו בשעה 1 בערך לאזור וראינו שיש מיני מסיבה,
נשארנו קצת בחוץ עד שהמורות העיפו אותנו,
אח"כ צחקנו בחדר והמורות באו לצעוק עליינו,
השתתקנו עד שהיה לי התקף צחוק שנמשך חצי שעה XD
עם צחוק מתחלף מוזר ברמות,
כמובן שוב עד שהמורה צעקה עלינו ואז הלכנו לישון כשעדן איתי במיטה P:
*כי המיטה שלה שבורה* XD 
בבוקר למחרת היה לנו טיול אופניים,
חלק היו עם אופניים וחלק הלכו ברגל,
נסענו במסלול אבנים,אפר וחולות
היו רמפות מעצבנות וכי אלה לא היו אופני הרים לא התרגלתי,
עצרנו כל כמה זמן, נסענו איזה 3 שעות וחזרנו
בדרך חזרה נפלתי על הריצפה בגלל רמפה וחול טובעני XD
כשהגענו חזרה עיצבנו אותי ברמות,
לא נתנו לנו לחזור לחדר ואני כולי מדממת והם אומרים לי לחכות XD
בני זונות -_- לא נורא עבר לי,
חזרנו לחדר אני ועדן והחלטנו להכנס להתקלח יחד עם ביקיני,
באמצע הצטרפו אלינו עוד 3 בנות והיה צפוף ומצחיק XD
אח"כ בערב נסענו לבריכה *-*
בשתי נגלות ושוב אנחנו היינו האחרונים ללכת לשם,
אבל אנחנו נשארנו אח"כ ליותר זמן,
הגענו לשם והחלטנו להכנס לבריכה שבחוץ, אחרי כמה זמן קפאנו מקור
נכנסו פנימה לג'קוזי המחומם ב40 מעלות ומתתי מחום עד שהתרגלתי,
אח"כ נכנסו לאמצעית וגם הכרחתי את חן להיכנס לבריכה ואז הוא נטש אותנו חח
גם שם היו הרבה צחוקים והיה כייפי וחזרנו כבר בשעה 12 שצריך ללכת לישון,
בחדר סתם ישבנו והקשבנו למורות שצועקות על כולם אז החלטנו לישון,
יום למחרת סתם היה כזה משעמם, דיברו הרבה על נחשים וכולמיני,
ואני כבר לא זוכרת מה היה ם-ם
קיצר שוב בדרך חזרה הביתה באוטובוס היה מצחיק וכייפי 
וזהו החפירה מסתיימת פה ויש רק תמונות <:
תמונות:


אני, לינוי, וידה

עם גלוש 3>

עם יוליול 3>

עם קרול 3>

גל, רותם, נעמה, ים אנד מי D:

P:

עדן, אסתי, וידה, רותם ואני <:



עדן, שיר וקרול (:

הבנות D:!



עם עדן הכוסית 3>





מה ששיר הכינה

עם עומר <:

בבריכה עם עדן ואושרי D:



 
עם ים השווה הזאת *-* 

נמנמ





ממיה <:



אושרייי D:



3>









וזהו עד לפה התמונות P:



נכתב על ידי DesDes , 16/10/2010 17:00  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום שיגעון אחרי בצפר + תמונות


אז הינה חלק 2 D:
קיצר החלטנו ללכת לסנטר אחרי בצפר לקצת <:
אז אני שיר ועדן הלכנו לקחת אוטובוס,
הגענו לסנטר הסתובבנו קצת וחיכינו שעומר תבוא,
התחלנו להטריד אחת את השניה ואז עומר באה
ושיר כזה מדברת איתה והכל ודופקת יציאה של
"נוו מתי עומר באה"
ואני כמו תמיד מתפקעת מצחוק XD
ואז הסברנו לה שזאת עומר,
אח"כ סתם החלטנו להסתובב ולצלם הרבה תמונות מצחיקות,
צחקנו המון, טיילנו ובשלב כולשהו חזרנו הבייתה.

היה עוד יום שבזמן שעה חופשית החלטנו לצלם הרבה תמונות משיגעון ושיעמום
אז זה עומד להיות ארוך בתמונות :>










































נכתב על ידי DesDes , 16/10/2010 15:28  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

3,723

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDesDes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DesDes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)