לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

~סיפורים בהמשכים!~



Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 




הוסף מסר

9/2011

ו ... חזרנו ! D:


בבקשה אל תהרגו אותי, כי לי מתחשק להרוג את עצמי על החוסר מוזה וההזנחה הנוראית.

אז רציתי להודיע חגיגית שבזמן הקרוב [מאוד קרוב (; ] הבלוג חוזר להיות פעיל (:

וזה אומר שאני פוצחת בסיפור חדש שהתחלתי לכתוב לא מזמן

מקווה שתואהבו :)


אני לא אתפלא אם מספר הקוראים או המנויים שואף עכשיו לאפס, יש לכם סיבה /:

אבל אני באמת רוצה להחזיר את הבלוג לפעילות ולחזור לכתוב. כל זה היה ממש חסר לי בתקופה האחרונה במיוחד.

אני אהיה הכי מאושרת שבעולם אם תעזרו לי עם זה (;


בקרוב יעלה עיצוב חדש והפרק הראשון של הסיפור כמובן

ובנוגע לפוסט דמויות ...

רציתי לשאול את דעתכם-כדי לעלות פוסט דמויות ? ובכל פעם שתופיע דמות חדשה אז להוסיף אותה ?

אשמח לקבלת תשובות שלכם בתגובות .


עוד נקודה שרציתי לדון בה היא הסיפורים הקודמים שנמצאים בהקפאה כרגע.

אני יודעת שלא כ"כ נוח לכם להתחיל לקרוא סיפור חדש כל פעם

ולכן אני אשתדל לחזור לסיפורים הקודמים במהלך הסיפור הנוכחי שיעלה או מיד בסיומו.


ועכשיו לסיום, רציתי לאחל לכולנו שנה מוצלחת במיוחד ומרובה באופטימיות וחיוכים ! חיבוק

נכתב על ידי , 3/9/2011 16:09  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוראת וכותבת :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוראת וכותבת :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)