לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Gal's life



Avatarכינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2009

אני כזו מטומטמת!!




אני כזו...כזו...לעזאזל!!11!!1!
יש מישהו שאני אוהבת שמתעלם ממני,לפי דעתי אפילו שונא אותי,אבל הוא לא ענה אם הוא רוצה שנהיה ביחד או לא...
ואני היום הייתי אצל חבר ממש טוב שלי,שהמון זמן לא התראנו כי אנחנו גרים רחוק...והתנשקנו,ואני מרגישה מטומטמת!
אני אפילו כשאני והחבר הטוב התנשקנו חשבתי על הזה שאני אוהבת!!!11!!
אני לא יודעת מה לעשות,אם לחבר הטוב שוב יהיו רגשות אלי זה סתם יהיה דפוק...והחבר הטוב יודע שאני אוהבת את המישהו האחר!
זה סתם דופק אותי לגמרי,הייתי צריכה להפסיק,לא הייתי צריכה להתנשק איתו...
מה אני עושה עכשיו? אולי זה בגלל המחזור (אתם יודעים,מחזור עושה בחורות לחרמניות..לא שמעתם ממני את זה @.@)
בכל מקרה,אני לא יודעת מה לעשות...אני עכשיו מבולבלת ומנסה לסדר את הראש שלי...
אבל היום היה באמת מוזר!

בסוף הלימודים החברה הטובה שלי,וידיד שלי דיברו איתי על זה שאני מתנהגת מוזר מידי ואני השתנתי ושאני צריכה להפסיק...
שאני חיה בתוך בועה ושאני מתנהגת כמו החברים שלי,שזה לדעתם רע...
אני לא יודעת,אז מה אם אני שונה מאחרים בצורה,שונה.זה לא רע,ונכון שאני צריכה קצת להישתייך לחברה אבל זה לא כיף!!
אבל זה פחות חשוב...כי אני יודעת שזה לטובתי.
הקטע הוא שהזה שאני אוהבת הלך פתאום והלכתי גם אני החוצה,וגיליתי אותו באמצע ששית בנות שהסתכלו עלי כאילו הן רוצות לרצוח אותי!
אני רציתי להתפוצץ מצחוק,אבל התעפקתי,אחר כך מישהי מהן אמרה שקולי קולות שלום וחייכה ונופפה אלי,היא שאלה אם אני זוכרת אותה ואז אמרה לזה שאני אוהבת "היא לא זוכרת אותיייייי!!!!" ואני אומרת לה,"לא נכון,אני כן זוכרת אותך" והיא חייכה ורצה לדרקה אליו כדי להגיד שאני כן זוכרת =.=,,
אחר כך שחזרתי הן רצו שאהיה איתן והן צחקו על מה שלבשתי ומישהי מהן ניסתה לאנוס את הזה שאני אוהבת לידי,זה היה מציק.
חבורת בנות מנסזה לצלם אותי ולרדת עלי כשאחת מנסה לאנוס אותי לידי והוא בועט בי ._.,,
לי זה נישמע דפוק,אבל זה כן היה מצחיק.


אני מרגישה מפגרת,בדרך כלל אני לא עושה כאלה שטויות (חוץ מאיזה פעמיים אבל זה לא היה כשאהבתי מישהו).
זה נוראי! ואני עכשיו מבולבלת נורא...מחר זה בטח ירגע...אני פשוט מקווה שהחבר הטוב לא ירצה להיות איתי...ובפעם הבאה לזכור,"לא לנשק אותו או כל אחד אחר כשאתהמ אוהב במישהו אחד!" -.-,,

לילה טוב,ואני מקווה שמחר בבצפר אלמד למבחן כדי שלא אכשל...




נכתב על ידי , 20/12/2009 22:03  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



התחלה!~





שלום שלום!~ שמי הוא אקיקו! אני אהיה גיארו שלמה בעתיד ואני לא פאקצה ואם מישהו יגיד לי את זה אני ארביץ לו
אז אני חשבתי לעמי "היי,משעמם לי,ואין לי בלוג...אולי אכין אחד!!!11!!1!" אז זה מה שעשייתי,מעיניין כמה זמן זה יהיה ככה X:
אני לא חכמה במיוחד,ויש לי שגיאות כתיב,אבל אשתדל לא ליכתוב נורא גרוע למענכם.
אני בת 16,שמתנהגת כמו בת 13 XD האמת,אנשים חושבים שאני ניראת כמו בת 18+ אבל מי יודע.
אין לי ממש מה להגיד,אני יכולה לקשקש מה אני אוהבת ושונאת אבל בשביל זה יש רשימות לא? ואני יכולה להגיד כל מיני דברים שלי ותמונות אבל ההורים לא מסכימים תמונות באינטרנט ודברים
שלי זה לא כזה מעניין,כאילו חפצים אני מתכוונת,אבל לפעמים אראה לכם מה קניתי או כמה אני מתלהבת.
אני יותר רוצה להיות הימאגיארו אבל קשה להשיג בארץ בגדי לוליטה או משהו בסגנון אבל גיארו זה גם טוב.
אני קשקשנית לפי מה שהבנתם אני סתם מדברת שטויות במיץ עגבניות,שדווקא מיץ עגבניות נישמע טעם מעניין...
אני מקווה לפגוש כאן אנשים ואולי ללכת לכנסים או משהו דומה ולפגוש אותם D:
אזזז....מי שרוצה לדבר שיכתוב לי!!
ושוב,אני לא פאקצה,אני פשוט אוהבת ורוד.

אז ביי ביי עם המון אהבה,אקיקו
נכתב על ידי , 17/12/2009 20:05  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAkiko אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Akiko ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)