לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Never enough

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2014


 

אז סיימתי טירונות 02, היה נסבל. כל החברות אמרו לי שזה נהיה כיף ואני כל שבוע חיכיתי שהכיף יתחיל.. אבל הוא לא התחיל...

מצד שני היו רק שלושה שבועות אז לא מרגישה שיש לי זכות להתלונן בכלל.

כרגע אני ממתינה לקורס נתמ"מ שמתחיל ביום שלישי.. ככה שאני בעיקרון לא עושה כלום. אמורה לעשות עבודות רס"ר, 

אבל אני פשוט מגיעה לבסיס, מחכה למפקדת שהיא הדבר הכי מתוק בעולם בערך, היא מגיעה ומשחררת אותנו הביתה.

אני קצת מפחדת להתרגל ללא לעשות כלום ואז להגיע לקורס ולקבל כאפה כמו שקיבלתי שהגעתי לטירונות, כי הקורס הולך להיות אינטנסיבי לפי מה שהבנתי.

סה"כ כרגע אני לא סובלת ואף נהנת, צריכה להפסיק לבזבז כסף על שטויות אבל כשהקורס יתחיל אני מאמינה שזה כבר יתמתן..

האמת שאני ממש מצפה לראות איך יהיה בקורס, אם אני אתחבר לחומר כי אני לא בן אדם של מחשבים אין לי מושג מה אני עושה בתפקיד הזה,

אבל בכל זאת אני אשמח ללמוד משהו חדש אחרי שלא למדתי כלום חודשים המוח שלי מתנוון קצת.

באה בגישה טובה. וזהו. יהיה כיףסבבי

נכתב על ידי , 14/9/2014 20:02  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHandsome Devil אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Handsome Devil ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)