לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I wanna be THIN


הגיע הזמן לחזור לזה, ובגדול.

כינוי:  mish:)

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2010

נעלמתי קצת....


סתתם תקופה מגעילה.

בעצם זה כבר לא תקופה... זה החיים האלה כ"כ מגעילים ועלובים.

 

אז אני לא באמת יתחיל לעדכן ולחפור על כל התקופה הזאת.. רק בכלליות

אני וההוא גמרנו את הסיפור. יותר נכון אני סיימתי עם זה. אני לא יודעת אם אני שמחה או עצובה אבל כנראה שזה מה שהיה צריך להיות.. הבעיה שזה נגמר פשוט בצורה מגעילה זה נגמר אבל לא נסגר.. זה הדבר היחידי שמבאס אותי. ראיתי אותו פעמיים מאז וחוץ ממבטים מבאסים לא היה כלום..אפילו לא "היי". =/

 

חוץ מזה.. אני ממש שקועה בלימודים עכשיו. מה שלא עשיתי כל השנה אני צריכה לעשות עכשיו בכמה חודשים שנשארו.. אני גמורה מכל הכיוונים אני לא יכולה.. אני לומדת ולומדת ולומדת.. אני מיואשת כבר. =/

 

בקשר לאוכל..שזה הנושא שלא יצא לי מהראש אפילו לא לשנייה.

אני לא יודעת מה קורה איתי.. יש ימים שאני יכולה לא לגעת באוכל בלי להרגיש בכלל וימים אחרים שהדבר היחידי שאני עושה זה לאכול.

נשקלתי אתמול 58 עם מחזור. מה שאומר שבטוח ירדתי קצת מה58.. אבל עדיין אני בטוחה שלא יותר מדי..

אני חייבת להכניס את עצמי עכשיו לתקופה נטולת אוכל כי פתאום כולם בים ומה אני עושה? יושבת בבית ובוכה על זה שאני שמנה. ונמאס לי........אני לא רוצה את החיים האלה ככה. אני לא רוצה את החיים האלה נקודה אבל אין מה לעשות.

 

בקיצור .. אני צריכה לחזור לעצמי.

ממחר בבוקר עד יום שבת הבא אני אוכלת עד 800 ק'.

גם אם יהיה קשה זה המצב.. אני צריכה לנצל את זה שאני כל היום לומדת בשביל לנסות לברוח מהמחשבות על אוכל.

 

תיכנון לסופ"ש-

שישי:

בוקר- נסקפה 40 ק'

צהריים- עד 300 ק'

ביניים- פרי / סלט / יוגורט או משהו.. עד 110 ק'

ערב- עד 350 ק'

 

סה"כ - עד 800 ק'.

 

שבת:

בוקר- 2 נסקפה[עד הצהריים] 80 ק'

צהריים- סלט, אורז. עד 200 ק'

ביניים- עד 150

ערב- ל"ג בעומר.. עד 370 ק'

 

סה"כ- עד 800 ק' 

נכתב על ידי mish:) , 29/4/2010 22:36  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום שבת 10/4 -


טוב אז קודם כל נתחיל מאתמול..

 

מה אכלתי-

בוקר- נספקה [40]

צהריים- קוסקוס ושניצלים [400]

ערב- מרק עם אטריות [150] קצת סלט[30] חלה[200]

סה"כ - 820 ק'.

 

יצאנו אתמול.

היה פשוט מוזר...

בהתחלה אמרתי שאני לוקחת הכל לאט לאט אין לי לאן למהר.. אין מצב שיקרה משהו

אבל התנשקנו.

כבר משהו שלא היה צריך לקרות..

עכשיו אני מבולבלת יותר מתמיד..לא יודעת מה באלי.

עכשיו אני מחכה שהוא ידבר איתי ולא ההפך..

עד שהוא לא ידבר איתי לא נדבר מבחינתי...

יהיה טוב ?

 

 

היום..

יש לי המון דברים להשלים לבצפר אז זה לא שבת כיפי במיוחד =/

 

אני אעדכן בערב על הכל..

 

אבל בינתיים מה אכלתי.

 

בוקר- נסקפה[40] שוקולד[300..מיותר]

צהריים-

ערב-

 

מה שבטוח לא לעבור את ה1000.

 

 

 

שיהיה לכן בהצלחהה

33>

נכתב על ידי mish:) , 10/4/2010 14:54  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום חמישי 8/4


העניינים איתו ממש מתחממים.. חח מצחיק אותי להגיד את זה. אני בדר"כ הורסת כל דבר שמתחיל עם מישהו.. אולי לשם שינויי זה לא יקרה הפעם.

וואו

באמת שמלא זמן לא הייתי עם מישהו.. זה הקטע הבאמת עצוב.. חח.. סתם להרגיש את המגע הזה של מישהו..לדעת שיש מישהו איתך.. התגעגעתי לזה כ"כ. =/

וכנראה שלא רק אני מסובכת..

הוא גם די מתוסבך.. אני לא באמת יודעת מה הוא רוצה.. עד לפני כמה זמן הייתו לו מישהי שנה וקצתת..אז קצת מוזר שהוא מתחיל עכשיו משהו אחר אבל שיהיה....

נראה לי שיהיה איתו טוב.

מקווה לפחות.

חח..


אני כבר יומיים מרגישה ממש רע..

יש לי כאבי בטן ממש נוראיים [וזה לא כאבי מחזור] ואני כל היום בוכה שכואב לי.. וזה כבר משתלב עם כאב של רעב..אבל אני פשוט לא מסוגלת לאכול כי אז עוד יותר כואבת לי הבטן ויש לי בחילה.. בקיצור לא יודעת מה לעשות עם עצמי..

אני מתה מכאבים!!!!

אבל ממש ://

 

היום -

בוקר- נסקפה[40]

צהרים- תפוח קטן[30] נסקפה[40]

ערב- טוסט-פיתה, פרוסת גבנ"צ, קטשופ [270] קצת אבוקדו[30]

 

סה"כ- 410 ק'. אולי אני יאכל עוד.. לא בטוח. אם כן אני אעדכן..

 

אני רוצה להישקל היום.. המון זמן לא נשקלתי ואני חייבת לדעת איפה אני עומדת.

אז אני אעדכן בערב בקשר למשקל.. ומה אכלתי בהמשך היום כי עד עכשיו לא נגעתי באוכל.

 

בהצלחה לכןןן 333>

 

 

 

נכתב על ידי mish:) , 8/4/2010 13:07  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

3,017
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmish:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mish:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)