לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

the story never ends


ממלכת הסיפורים הפרטית שלי. תקראו ותהנו:)

Avatarכינוי:  -snow angel-

בת: 26

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2010

הבלוג- פרק 1


"היי כולם! אני נעמי ו...

לא, זה לא טוב" מלמלתי לעצמי.

מחקתי את המילים הבודדות והתחלתי מחדש.

"ברוכים הבאים לבלוג שלי!

אני נעמי, בת 14... לא, גם זה לא טוב"

לא ידעתי איך לכתוב את פוסט הפתיחה שלי.

לבסוף צץ בראשי רעיון.

"אני לא טובה בפתיחות, אבל זה לא אומר

שאני אדם רע. אני סך הכול ילדה ממוצעת

שפתחה בלוג כדי לפרוק.

אני בהחלט מקווה שתמשיכו יחד איתי,

אך גם אם לא- תמיד אשמח לשמוע "בהצלחה!".

אז..

בהצלחה לי?

נעמי"

היית מרוצה מהפוסט.

שמרתי אותו ורעננתי את הדף.

המהירות של האנשים הדהימה אותי.

שמונה תגובות של בהצלחה!

הודתי לכל אחד מהם, אך ידעתי שהם לא ימשיכו

איתי. הם פה רק כדי שליותר בלוגרים תהייה המודעות

לקיומם. כמה פתאטי.

"נעמי!" קראה אלכס, אחותי.

היא נכנסה בריצה לחדר שלנו.

צמתה השחורה והארוכה נעה בקצב נשימותיה.

"כן?" שאלתי.

"אני צריכה את המחשב!" קראה אלכס.

קמתי מכיסאי והתיישבתי על המיטה.

הבטתי באלכס משחקת בעולם הוירטואלי ההוא.

חשבתי לי איך זה יכול להיות שהשיער שלנו כל כך שונה.

לה יש שיער שחור, גלי ומגיע עד הברכיים.

לי יש שיער דבש עד מעבר לכתפיים, חלק לגמריי.

אבל יש לנו אותן עיניים.

עיניים כחולות גדולות ועמוקות.

חשבתי לי לא פעםאיך זה יכול להיות שנולדנו

באותו היום ובאותה שעה, בהפרש של שתי דקות,

רק עם צבע שיער שונה.

הנה עוד משהו שאפשר להכניס לבלוג.

הבטתי שוב לעבר צג המחשב.

רק אז ראיתי את מה שעשיתי..

נכתב על ידי -snow angel- , 18/2/2010 16:08  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-snow angel- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -snow angel- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)