לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג בלי שם



Avatarכינוי:  אייק





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2010

הודעה חשובה - העברה!


חשבתי על משהו.

דיברתי עם ידידה שלי, סאפי, נו זאת שאני תמיד מדבר עליהXD

ראיתי בהמון בלוגים, איך להתחיל עם בנות.. אבל אף פעם לא ראיתי איך להתחיל עם בנים

הייתם רוצים שהיא תיתן איזה פוסט על זה?

היא מומחיתO_O היא לא מלכת היופי, היא תהרוג אותי כשתקרא את זה, אבל היא יודעת למשוך אליה בנים, והיא כולה בגילינוOO"

מה הייתם רוצים שהיא תכתוב בפוסט? יש לכן עצות או משו?

 

-דעקה בא-

 

היא פה^ ^" סיכמנו שהיא לא תמחוק את מה שכתבתי עכשיו אבל היא רוצה לכתוב משו ושאני לא אמחוק את זה=.= :

 

אייק מוזר ומכוער אל תייחסו אליו ^_^

אמ אני גם לא יודעת להתחיל עם בנים=.= מהשבא בא, אין באמת הנחיות לזה.. אל תקשיבו לו.. זה האופי האישי שלכן(: או שלכם..

מצד שני, היה כ"כ קל אם היה אפשר לעשות דבר כזהXD מדריך להתחיל עם בנים=] אבל מה? בנים זה עם מוזרD: אתן\ם לא יודעים מה צריך לעשות הם חייזרים..=]

חוץ מאביב בעלי המושלם שקורא עכשיו ת'פוסט איי לאביו3> D:

נכתב על ידי אייק , 3/1/2010 22:14  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סילבסטר


פפפפפאק היה ככככיף!

הלכתי עם חבר לנמל.. חשבנו שנכנס לTLV או למימד או משו..

הכרנו שם 2 בנות והתפצלנו=]

בהזדמנות אני יספר הכל

 

שנה טובה אחים^_^

(לא שאני חוגג אבל בכמ)

נכתב על ידי אייק , 1/1/2010 18:41  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאייק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אייק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)