לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אל תעצרו את ילדי הפרחים עם העניים האדומות והפרצופים המחייכים.

Avatarכינוי: 

בת: 28



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2012

להתראות לכם


לא משנה כמה אני אמחק את הפוסטים הקודמים שלי, וכמה אני אשים אותם בטיוטות זה לא ישנה לעולם את העובדה 

שאני לא יכולה לכתוב פריקה אמיתית ,מהלב כמו שאני אוהבת ...

כי קוראים אצלי די הרבה אנשים שאני מכירה.

אני לא מתעצבנת מזה או משהו, זה מחמיא לי ואני מאוד שמחה ואפילו די מופתעת לגלות שיש אשכרה אנשים שקוראים את מה שאני כותבת

את מה שאני מרגישה, את המחשבות שלי את החוויות שלי...את החיים שלי.

בהתחלה שמחתי שקוראים כאן ומגיבים , אתם יודעים..זה טוב לאגו (:

אבל ברגע שאומרים לך "הי קראתי אצלך בבלוג ו..." זה קצת מביך. וברגע שזה קצת (הרבה) חוזר על עצמו אתה לא באמת יכול לכתוב מה שאתה רוצה.

אז בואו לא נשכח למה ישראבלוג נועד ונמשיך לכתוב מהלב.

אני לא אמחק את הבלוג כי זה קצת אכזרי. רציתי כל כך הרבה פעמים אז למה שעכשיו זה ילך לי?

אני רק עוברת דירה, עוברת מסך.. 

אני עוברת בלוג ,

 

 

אז שלומות לכם :P



 

נכתב על ידי , 15/2/2012 21:44  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סתם ככה


אז מה...ככה זה יהיה כל פעם? כל השנה? כל שבוע?...

כנראה. 

אז כל ראשון יש לי שעתיים או שלוש שעות חופשיות, ובזמן הזה אני כאן, בבית שלי.

זה די נחמד ככה להתנתק מהכל לכמה זמן ואז לחזור למציאות, לפאקינג שעתיים אנגלית -.-

העיקר לפני זה אני רואה אותו קצת .

אז עוד מעט יום האהבה , יום שלישי ,אנחנו עדיין לא חשבנו על משהו..אולי פיקניק ?

 

נחמד לכתוב "אנחנו" ולא "אני" (:

 

 

נכתב על ידי , 12/2/2012 12:30  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

11,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: החנונים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לילדת אור הירח אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ילדת אור הירח ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)