לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

all about me :)


זהו יהיה כמו יומני האישי (: סיפורים מהחיים !


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2010

סתם עוד פוסט..


אני יודעת שלא עדככנתי הרבה זמן וזה.. אבל הנה כל העדכונים .. (:

לא היה לי מתי להעלות את הפוסט על הסילבסטר,

אבל ממש נהנתתי (:

זה היה ביום חמישי בערב.. חברה שלי רצתה שנצא, ולא היה ממש באלי..

אז הזמנתי אותה אלי הביתה,

ואחותי בינתיים הזמינה מלא חברים אלייה..

אז הזמנתי עוד בן אלי .

אז היה ממש מצחיייק (:

ואז החברה שלי הלכה לשירותים.. ואני והבן נשארנו לבד.. והוא החליט שהוא מנשק אותי..

זה היה ממש חלוום ..

כי אני אהבתי אותו פעם..

בקייצור היה ממש כייף באותו ערבב...

וביום שישי שלאחר מכן,

אז ישנתי אצל חברה שלי.. עם עוד חברה.. וכמוובן שהתארגנתי ושכחתי תפלא בבית.. (אני והזיכרון שלי O: )

 אז יצאנו באיזה 10 ורבע ככה.. ובהתחלה לא היה שם אפחד חוץ מכמה ילדים ב-י' שאני מכירה.. אז נשארנו איתם וזה. ואז הלכנו לגן העגול, וגם שם לא היה כמעט אפחד.. אז חזרנו לספורטק..

ואז שכבר חזרנו זה היה באיזה 12 וחצי בלילה, וכבר היו שם ילדים וזה.. אז היה ממש כייף.

הייו 2 בנות שהלכו מכות וזה.. היה אקשן חח (:

ואזז באיזה 2 וחצי בלילה היה כבר משעמם אז הלכנו וליוו אותנו 2 בנים מכיתה י', אני וליאור הלכנו לישון אצל רוני..

ובדרך היה ממש מצחייק איתם... היה ממש כייף.

ואז הגענו לבית של רוני.. ובמקום שהם ילכו הם נכנסו איתנו לבית שלה חח וראינו ארץ נהדרת והיה ממש כייף חח..

וכאילו .. אחד מהבנים.. אני ממש דלוקה עליו. והוא לא רואה את זה.. אממנם שאני בכיתה ח' והוא בכיתה י' .. ולא נראלי שהוא ישים עלי.. אבל הוא מתייחס לבנות כאילו הם מלכככות . ! אני ממש מאוהבת בו. (קוראים לו דניאל. )

אז קייצור הם באו ללכת וזה הם אמרו שלום וזה..

ואז בלילה שישנו אז כזה שכבנו במיטה וסיפרנוו את כל מה שעבר עליינו באותו ערב (מנהג שלנו אתם לא תבינו..חחח)

ובבוקר.. אז הלכתי הביתה וזהו (:

קקיצור היה ממש כיייףף !



עכשיו לנושא אחר..

ביום שישי בערב.. לפני שיצאתי ..

אז ילד אחד שקוראים לו מור, הוא איתי בשיכבה..

שלח לי סימן שאלה באיסי, אז החזרתי לו סימן שאלה,

ואז כאילו התחלנו לדבר וזה והוא התחיל לומר לי שהוא אוהב אותי ושהרבה זמן הוא כבר חם עלי וזה ושהוא מת לנשק אותי ולחבק אותי וזה..

ווכאילו לא ידעתי מה לענות לו.. 

הוא אמר לי כזה הייתי מזיין אותך אם רק הייתי יכול וזה..

וכאילו זרמתי איתו.. כל דבר שהוא אמר אז עשיתי כזה: חחחחחחחח 3>

ו.. אז אמרתי לו ביי בדיוק הלכתי לרוני..

ואז שהגעתי לרוני אז גם ליאור הייתה שם וסיפרתי להם מה הוא אמר לי והם היוו בשווקק!! כי זה הכיי לא צפוויי..

ובערבב בשעעה 2 בערך אז הוא גם היה בספוורטק והוא ראה אותי והוא התתעלם ממני והוא לא בא ואמר שלוום ולא כלום..

אני לא יודעת אם זה היה ממבווכה או מסתםם ..

 

ואיי .. הייתי ממש חייבת להתפרק ולספר הכל.

תוודה לכוולם !

 

 טוופזי (:

 

 

נכתב על ידי טופזיי :) , 4/1/2010 15:17  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  טופזיי :)

בת: 29

תמונה




278
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטופזיי :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טופזיי :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)