לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

all about me :)


זהו יהיה כמו יומני האישי (: סיפורים מהחיים !


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2009

עוד יום שעבר..


אז אני טופז כמו שאתם יודעים...

היום קמתי בבוקר ממש הפוכה! לא הרגשתי טוב בכלל !

אז הלכתי לרופא וחזרתי שעה שניה לבצפר..

כל היום הייתי עייפה וישנונית, חוץ מזה שהיה לנו מבחן במתמטיקה, למרות שהוא הלך לי טוב,

עדיין יש לי הרגשה רעה..

כל היום היה משעמם וחרא.

אחרי בצפר הלכתי לחן (חברה שלי מהכיתה) וגם מאיה באה (: .. עוד חברה) .

היה ממש כיף ומצחיק!

חזרתי הביתה ובאתי לשאול את אבא שלי אם אני יכולה ללכת להופעה של כמעט מלאכים בפסח, וברור שחשבתי שהוא יגיד שכן, אבל הוא אמר לא!

ואני כלכך כעסתי עליו כי קבעתי ללכת עם חברות שלי והם סמכו עלי שאני יקנה להם כרטיסים והכל..

אז טרקתי תדלת , שמתי שירים ,

ופשוט הדמעות התחילו לרדת.. ולא הפסיקו..

ניסיתי לעצור, אבל לא יכולתי.

הבטתי בכל התמונות של כמעט מלאכים שבחדר שלי ולא יכולתי שלא לבכות.

ההורים שלי ממש שונאים את הסדרה הזאת. הם חושבים שהיא לא חינוכית, אבל בעצם זה הדבר הכי יקר לי! הם לא יודעים כמה שזה חשוב לי..

הופעה הקודמת הייתי ב-ויאיפי ורציתי לראות אותם שוב.. זה החלום שלי..

אז קיצר כל היום הזה הלך והחמיר..

אני פשוט לא יודעת מה לעשות כבר!



עכשיו לנושא אחר:

יש ילד אחד בשיכבה, שהוא אמר לי שהוא אוהב אותי ומאז הוא לא מפסיק להתקשר אלי והוא כל הזמן רוצה לראות אותי וזה..

וזה ממש מתחיל לעצבן אותי ואני לא רוצה לפגוע בו..

ולפני כמה ימים הייתי ממש עצבנית והוא בדיוק התקשר אלי והוצאתי עליו את כל העצבים שלי והוא ממש נפגע מזה..

מצד אחד לפחות פירקתי את הכל ולפחות הוא כבר לא מתקשר אבל מצד שני הוא היה ידיד ממש טוב שלי והרסתי הכל!

הוא רצה שנהיה ביחד, אבל לא מזמן אני וחבר שלי נפרדנו.. ולא רציתי ככה פתאום להיות עם מישהו אחר. והוא לא מבין את זה!

הוא חונק אותי ונותן לי להרגיש סגורה!

ואני כל הזמן מתחמקת ממנו שהוא רוצה שניפגש או שהוא מתקשר אני אומרת לו שאני עסוקה אבל הוא ממשיך והוא לא מוותר!

אם יש מישהי שיכולה לעזור לי בנוגע לזה אני ישמח מאוד (:

 

 טופזי (:

נכתב על ידי טופזיי :) , 28/12/2009 21:09  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בלוג חדש (:


שלום אני טופז ואני יעדכן את הבלוג בכל יום על כל מה שעובר בחיים שלי ועל כל שלב ושלב שאני עושה .

אני מקווה שתלמדו ממני הרבה דברים לחיים .

 

ממני ,

 טופז .

נכתב על ידי טופזיי :) , 26/12/2009 16:04  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  טופזיי :)

בת: 29

תמונה




278
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטופזיי :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טופזיי :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)