לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dreams & stuff


חברת אירופלקס נותנת חסות לוידאו בלוג על חלומות וכל מיני. חוץ מזה אתם מוזמנים לשתף בסיפור על חלום שהיה לכם, שניים מבין כותבי החלומות יזכו להמשיך ולחלום על מזרון חדש ומפנק.

כינוי:  Dreams&stuff

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2010

תחרות סיפורי חלומות


שנים שאני כותבת את החלומות שלי במחברת החלומות, מנתחת אותם ולומדת מהם המון. יש חלומות שממש שינו לי את החיים. החלטה לעזוב מקום עבודה, לעזוב בן זוג או פשוט להבין על עצמי משהו שלא הבנתי קודם.

 

אם היה לכם חלום שהיה ממש משמעותי ושינה לכם את החיים באיזושהי דרך, אני אשמח אם תשתתפו בתחרות סיפורי החלומות. אני מעדיפה שתספרו על חלומות אמיתיים שהיו לכם, אבל גם אם רק חלמתם שחלמתם את החלום הזה, זה בסדר מבחינתי.

 

כתבו את סיפור החלומות שלכם אצלכם בבלוג, ובתחתית הפוסט, הוסיפו את הקישור הזה, שמוביל לכאן, כך שתיווצר הפניה.

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=673791&blogcode=11509242

 

 אין הגבלת מינימום או מקסימום על אורך הסיפור שתכתבו.

 

את הסיפורים יש לקשר לכאן עד ליום שלישי, ה 2/2/2010.

את כל הסיפורים תקרא וועדה שתורכב מצוות ישרא-בלוג, נציג של אירופלקס וממני כמובן.

מתוך כל הסיפורים שישלחו, נבחר שישה סיפורים ואותם נעמיד להצבעה.

 

שני סיפורי החלומות שיזכו במקומות הראשונים, יזכו את כותביהם במזרון ויטאליטי של אירופלקס שעליו תוכלו לחלום חלומות מכל הסוגים.

בהצלחה חיבוק

 

נכתב על ידי Dreams&stuff , 7/1/2010 15:33   בקטגוריות אירופלקס, חלומות  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   49 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDreams&stuff אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dreams&stuff ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)