לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Blonda.DUH™

בת: 30

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2011

מתפוצצת מרגשות ...בבקשה תייעצו


ב19 לחודש יימלאו לנו 3חודשים , כמה שזה נשמע מרגש ונחמד , אני לא בטוחה שככה אני באמת מרגישה.

לפני שניהיינו ביחד ,יצאנו תקופה מסויימת , בתקופה הזאת הרגשתי כמו שמעולם לא הרגשתי ,הוא ריגש אותי , גרם לי 

לחיייך , כל פעם ופעם ששמעתי ממנו או ראיתי אותו ישר עליתי לרקיע השביעי . ככל שאני חושבת על זה יותר נראה שהוא 

השקיע יותר לפני תחילת הקשר מאשר עכשיו - בקשר עצמו .השיחות שלנו הפכו להיות כל כך רדודות וחסרות עיניין , הוא 

אומר שאוהב , אבל כבר לא מצליחה להאמין בכך , הוא אומר זאת בנסיבות כל כך לא מתאימות ולא מרגשות .. כניראה שזה הפך להיות

חסר ערך בישבילי . הקשר הגיע למצבים שאני כבר לא מתרגשת או מעלה חיוך כשאני רואה שהוא שולח הודעה או מתקשר

אני אפילו משמיעה קול אנחה .. ואפילו מתעצבת, אנחנו לא רואים אחד את השני כמעט ובכלל , מה שמאוד מקשה על הקשר.

אני יודעת שזה שאני מגיעה למצבים שבהם אני חושבת כך זה לא טוב בכלל , ושזה סתם פוגע בשנינו .

אפילו דיברנו לפני כמה ימים אמרתי לו שאני רוצה לדבר עליינו והוא נוראה נלחץ .. אמרתי לו שזה לא משהו רע או לפחות לא משהו ממש רע

אמרתי לו שה"אני אוהב אותך " כבר איבד את הערך הכל כך גדול שפעם היה לו , ושאין לו שום עיניין בי ושכל שיחה שלנו היא גג 3 ד'ק

 " מה נשמע , איך היה בבצפר , הא טוב אני אוהב אותך .. " אני לא בטוחה שזאת היא מערכת יחסים שאני רוצה להיות בה. אפילו כשאני בכוח מנסה

לעניין אותו בחיי ומספרת לו דברים הוא מנסה לסיים את השיחה כמה שיותר מהר ...אתמול למשל היה לי את אחד הימים המעולים ובערב כשחזרתי

הביתה הוא היה האדם הראשון שהתקשרתי אליו כדי לשתף אותו.. והוא לא הביע שום עיניין וחיפש לסיים את השיחה כמה שיותר מהר.

אבל באותו יום הוא ענה לי שהוא באמת אוהב אותי ושבכל התקופה הכל כך כואבת ורעה הזאת , אני זאת שמשמחת אותו !

הוא אמר לי דברים כל כך יפים שאפילו ירדו לי טיפה דמעות , הוא בן אדם מקסים אבל להיות איתו במערכת יחסים אני לא בטוחה שאני רוצה 

קשה לי להיות עצובה כל הזמן ולחשוב ככה . זה בכלל לא אמור להגיע למצבים כלו , למצבים שכל שני וחמישי אני חושבת על לגמור את הקשר..

 


 

יום שישי למשל , הוא הזמין אותי למסעדה לחגוג את יום הולדתו של אביו , אני מאוד מתלבטת אם ללכת , כי זה צעד גדול תאכלס .. 

לפגוש את המשפחה , את כולם לא רק ההורים ואני מפחדת שאחרי שאלך וילך לנו טוב .. שאני אפרד ואפגע בו יותר , וזה גם ישנה את 

מבט המשפחה שלו עליי.. 

תיארתי כרגע קשר כל כך לא בריא , אבל אני גם לא מסיימת את הקשר כל כך מהר כי אני בטוחה שאצטער על כך בהמשך .

 

 

עוד כל כך הרבה דברים יושבים לי על הלב ..

בבקשה תקראו הכל .. תנו עצות אפילו תמיכה .

מאוד אשמח לתגובות בעיניין

נכתב על ידי Blonda.DUH™ , 17/2/2011 10:59  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,906
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBlonda.DUH™ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Blonda.DUH™ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)