לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טל נגד העולם


כינוי: 

בת: 40

ICQ: 178275058  

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2003

גם אימא שלי פרחה


שלום אנשים , חברים ואנשים ששונאים אותי ונכנסים רק כדי לצחוק עליי ועל חיי הפתטיים.

מה שלומכם היום? אצלי הכל מצוין (אתם יודעים שלא.זה פשוט משהו שאומרים כדי להשתיק אנשים).

היום הייתי בחופש. למה לקחתי חופש? כי מאז הגיוס שלי (כמעט עשרה חודשים) הייתי רק ביום חופש אחד (חולני? בהחלט) וגם הייתי יותר מדי עייפה בזמן האחרון (זה הגיע למצב שהתחילו לקרוא לי בצבא "סליפי". ישנונית! לא משו אחר סוטים!) אז יאללה חופש. אז מה עשיתי בו?

קמתי מאוחר (קמתי בשמונה וחצי) , השלמתי שעות שינה (ישנתי פחות מארבע שעות) , עשיתי דברים מרגשים (ראיתי "רשת על הבוקר" והסתובבתי עם אימא שלי כל היום).

אני ואימא'לה היינו אמורות לעשות  יום כיף ביחד, ולא, הכוונה לא להליכה משותפת לקוסמטיקאית לפיצוץ שחורים והסרת שיערות מהגב, ואז שיחות נפש על הדבורים והציפורים (איכשהו אף פעם לא הגענו לשיחה הזו). היא רצתה "לבדוק אם יש טיול של מועצת הפועלים". כן אימא, אני ועוד חבורה של פנסיונרים מיטיבי לכת ביערות הכרמל. נשמע כיף. (כאילו הדבר היחיד שחסר לי בחיים הוא לגלות שאני פחות בכושר מבני 70). אז הטלתי וטו (הערתי משהו מרושע על זה שאולי היא יכולה להשתלב בחבורה של קשישים אבל לי יהיה קשה..), ובסופו של דבר הלכנו להסתובב בעיר (וכשאני אומרת עיר , הכוונה כמובן לא לעיר שלי. בת-ים היא לא עיר שמסתובבים בה כשלא צריכים).

היא גילתה מהר מאוד שלקנות איתי בגדים זה ממש לא כיף, ושיש לי נטייה להגיד הרבה "זה מכוער. זה משמין. זה מכוער וגם משמין". אתם תקראו לזה חוסר טאקט , אני קוראת לזה כנות. אחרי שנמאסתי עלייה לחלוטין היא התחילה לענות לי החצופה. ובואו רק נגיד שחוסר הטאקט שלי הגיע מאיפושהו..

אחרי שאמרתי לה שלא נראה לי שאני אהיה מסוגלת לעבוד בחנות בגדים , ושבטח יפטרו אותי תוך יומיים אחרי שאני אגרום לכמה לקוחות לבכות , היא אמרה לי "כן,הגיוני, את באמת אנטיפתית". אני? אנטיפתית? ועוד לשמוע את זה מאדם שצועק עליי "תפסיקי לרדוף אחרי עם העגלה (חנות של זקנות , שיעמם לי אז עקבתי אחריה), את יותר גרועה מהמוכרת" כשהמוכרת עומדת לידה. קיבלתי את המחמאה בגאווה.

אח"כ ישבנו לאכול , והמלצרית שלנו הייתה ממש פוסטמה (וכמובן שצחקתי עליה ושוב אימא אמרה לי את מילת הא') והתעקשה לקרוא לנו "בנות" ו"איזה נחמד לראות אימא ובת מבלות ביחד" (ממש הפכה אותנו לבריידי באנץ') . באיזשהו שלב היא סיפרה לנו על אחד המנות שלהם שהיא "ממש במחיר מצחיק" והיא עשתה את זה בצורה כ"כ מלאכותית, כאילו היא באמצע סצנה של "משחק החיים" שפשוט התחלתי לצחוק לה בפנים, וכשהיא שאלה מה קרה, אמרתי לה "המחיר מצחיק לא? אמרת את זה בעצמך...". נראה לי שהיא נעלבה. שתספר למישהו שאיכפת לו.

אבל השיא של היום היה בהחלט כשאימא שלי החליטה להעביר עלי ביקורת ולהגיד לי "הבגדים שלך לא מספיק חושפניים. איך את חושבת שמישהו ירצה אותך?" התגובה שלי הייתה כמובן הלם מוחלט. מילא לגלות שאימא שלי חושבת שאני אוכל להכיר מישהו רק אם אני אגביר את אחוז העור החשוף שלי, אבל לגלות שהיא בעצם פרחה במסווה?! אח"כ גם התחלתי לשים לב שהיא מסתובבת כל פעם שמכונית צופרת ...האישה הזאת  מצליחה להפתיע אותי בכל פעם מחדש..:)

 

המשך יום נפלא לכולם,

 

טל J

 
 

נכתב על ידי , 16/7/2003 18:02  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



59,494
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטל נגד העולם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טל נגד העולם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)