לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טל נגד העולם


כינוי: 

בת: 40

ICQ: 178275058  

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2003

10 דברים שלא ידעתם עליי


אהלן אהלן כולם ומוצאי שבת נהדרים לכם!

 

מדי פעם אני משתעשעת ברעיון לכתוב כאן דברים אישיים, אתם יודעים , על החיים שלי. יש לי דווקא דברים להגיד, אני לא בנאדם כזה משעמם.. יש לי חיים מעבר לשטויות שאני כותבת כאן. ואני יודעת שזה מעניין אתכם. לא את האנשים שמכירים אותי במציאות, כי הם יודעים מה שהם צריכים לדעת, אני מדברת על הקוראים הקבועים שלי שלא זכו לראות את שיערי הגי'נג'י מעולם (הנה כבר חלקתי איתכם משהו :)). אבל, אז אני אומרת זין על כולכם. אני לא אתן לאנשים זרים לחטט לי בחיים, לא משנה כמה זה מעניין אותם (וזה מעניין..תעיד על כך רשימת ההתעלמות שלי באייסיקיו שמונה נכון להיום 26 איש אנד קאונטינג..).

אבל אני בכל זאת אוהבת אתכם אז אני אחלוק קצת..ממש קצת..

10 עובדות שלא ידעתם על טל בנוגע ל..אוכל!

1. מכיתה ט' ועד היום , אוכלת כל יום בבוקר פרוסה עם גבינה צהובה.

2. מאכלים אהובים – טוסט. שניצל תירס..לא אנינות מי יודע מה..לא איכפת לי..

3. שונאת – פיתה עם שוקולד.

4. עד גיל 18 שנאתי צ'יפס. היום הרגשות מעורבים..עדיין לא מתה על זה. כנ"ל לגבי קטשופ ופופקורן.

5. אוכלת הכל עם סכו"ם. אפילו בורקס אני אוכלת עם מזלג. זה מפתיע וחולני אני יודעת..

6. אף פעם לא עשיתי דיאטה.

7. מתה על תוכניות בישול. עד לפני כמה חודשים הייתי משוכנעת ש-bbc prime הוא מתנת האל לאנושות. עכשיו יש משהו אחר..לא רוצה לספר מה ;)

8. כבר חודשיים לא אוכלת צהריים.

9. שותה ברגע שאני מתעוררת קפה שאימא מכינה. היא מאולפת!:)

10. אין לי אף פעם ממתקים בבית. (אימא תמיד בדיאטה. אני ילדה מתחשבת :))

 

ואם כבר מדברים על אוכל, גם היום כמו בכל יום שבו אני יכולה לישון עד מאוחר קמתי בשמונה. וכמובן שאף אדם שפוי אחר לא קם בשעה כזו אז הייתי צריכה להעסיק את עצמי  אז ראיתי את התכנית של אהרוני, "לומדים לבשל" (אני יודעת שזה לא באמת השם של התוכנית אבל אני סנילית וזה נשמע מתאים). כמה תובנות:


  • הוא מביא עקרות בית מסכנות שחשבו שהן יודעות לבשל עד שפגשו את השף המהולל שלא מבין שהוא כבר מקריח ונראה פתטי עם הצמה המדלדלת שלו. היום הוא העז להגיד את המשפט "אני לא מחשיב שניצל בתור אוכל". אוו מיי גוד, בין רגע הוא איבד את כל ההערכה שלא הייתה לי אליו. מילא להכין אוסובוקו (מה שזה לא יהיה) ביום שבת בבוקר, אבל ללכלך ככה על אב המזון החשוב מכל?? (הרי כולם יודעים מהם אבות המזון: לחם, גבינה צהובה, טופי ושניצל)

  • בתור אחד שמחשיב את עצמו לחדשן, הוא די חוזר על קלישאות בישול ממש מוכרות (ובבקשה לא להתחיל עם זה שאני עקרת בית פולניה שיודעת מה זה קלישאות בישול) כמו "יין שהוא לא מספיק טוב בשביל לשתות אותו לא מספיק טוב בשביל לבשל איתו".

  • זה די ברור שמכריחים את האורחים המסכנים שלו לשאול שאלות טיפשיות כדי לתרום לאותנטיות של התוכנית (הם כאילו לומדים ממנו לבשל אז הם שואלים הרבה שאלות כדי ללמוד ממנו דה). מילא לשאול איך חותכים דיונון, אבל אל תגידי לי שאת באמת לא יודעת מה זה כוסברה..

 

ולפינה חדשה – פינת חוסר הטאקט!

והיום- להגיד את זה לבחורה במיטה תהיה טעות ענקית:

תגידי , את לובשת חוטיני, או שסתם יש לך תחת גדול?

 

 

נראה לי שאני אלך לישון כי יש גבול לכמה זבל אדם אחד יכול להוציא מהפה...אז שיהיה לכולכם שבוע נהדר ,

טל

נכתב על ידי , 20/7/2003 02:13  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



59,494
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטל נגד העולם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טל נגד העולם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)