לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טל נגד העולם


כינוי: 

בת: 40

ICQ: 178275058  

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2003

גם שחורים יכולים לשתות יין


שלום שלום! מה המצב אחים שלי המלכים? כולכם אחלה אחלה, מאחלת לכם חיים ארוכים ומאושרים אמן.

היום רציתי לשוב אל הפינה האהובה על כולנו "גם אבא שלי עושה פדיחות".

והשבוע:

 

 אבא ממשיך במירוץ לעבר התואר הנכסף – "יו"ר ועד עובדי דן מרכז".

 

ובכן, לפני מספר שבועות, חודשים או אולי אפילו שנים  אבא גמר אומר בליבו להפסיק את השחיתות ואת הניצול של האדם הקטן השחור והרועש! לא עוד הסכמי שכר בלתי הוגנים, לא עוד אפליה של השכירים , והחשוב מכל – להוציא את המשפט "חברים יש רק באגד" אל מחוץ לחוק ולהשריש במקומו את "חברים יש גם בדן".

לאחר מספר ישיבות ועד סוערות שפוצצו בגלל שנוהלו כמו ב"רפובליקת בננות" כפי שהגדיר זאת אחד המשתתפים המזועזעים (שספק אם בכלל ידע מהי רפובליקת בננות או שסתם שמע את זה בטלוויזיה ורצה להישמע חכם), החליט אבא'לה לקחת את העניינים לידיים ולהתחיל בתעמולה שהרעיון שעומד מאחוריה הוא "הכפש את החבר".

כבר חודש שאבא חוזר אחרי מבט ,ויוצא עוד לפני שאלוהים מגיע (אלוהים = האיש שמחלק שוקו בשקית) .למה, אתם שואלים? (נגיד שאיכפת לכם) הוא מחלק פליירים! באופן טבעי כששמעתי על זה , התגובה הראשונית הייתה גיחוך, אח"כ צחוק רועם ואחרי כמה שעות השאלה המתבקשת "מה היה כתוב בפליירים?". אז, או אז נדהמתי לגלות את המוח הקופיריטרי המבריק שנחבא באבי מולידי.

הסלוגן שלו הוא, שימו לב:

 "נמאס כבר מחברי הוועד המושחתים, שנצמדים לכיסאות כמו עכביש לקורי עכביש ולא דואגים לשכירים הישרים וקשיי היום , אלא רק לחברים בעלי המניות המושחתים, ולבעיות שלו ועסוקים רק בשחיתויות ובהעברת כספים מתחת לכיסאות".

 אחרי שהבעתי דאגה שמא, הסלוגן, איך נאמר זאת, מעט, טיפה, לא קליט , אבא אמר "אין בעיה, יש גם גירסה מקוצרת -  נמאס מקורי העכביש!".

כן, אבל אבא...אף אחד לא יבין מה אתה רוצה.. מה הקשר בין הבחירות לוועד לבין קורי עכביש? "יבינו , יבינו, אני כל הזמן מדבר על זה".

אוקיי, איך חמדול אמרה? "לפחות הוא מזיין את השכל באופן עיקבי...".

 

אבא עושה בושות במסעדה (או "אני אשתה "קיאטו")

 

מדי פעם כשיש מצב רוח הרפתקני יוצאת המשפחה בהרכב מלא לסעוד בחוץ. יש כמה דברים שתמיד אבל תמיד אבא יעשה ויגרמו למרוקאית לתפוס את הראש ולהגיד לעצמה "למה לא הפשרתי שניצלים בבוקר?":

-          מסעדת יוקרה (עד כמה שמכניסים אותנו למסעדות כאלה) – אבא יזמין צ'יפס וקבב.

-          שיפודי שכונת התקווה – הוא ירצה את השווארמה שלו "מדיום – רייר"...

-          אבא ינסה להישמע מתוחכם ולהזמין מהתפריט מאכל/משקה עם שם פלצני תוך כדי עיוות היסטרי של המילה. הנוכחי שלו "בשבילי קפה קיאטו". (וגם, זכורים לטובה – "אנטרקורט", "תפחא דמה", "באפלה").

-          אבא יזמין יין "טוב" (זה תמיד יהיה " מרלו") .יטעם אותו כמו שלימדו אותו בסדנת "גם שחורים יכולים לשתות יין" – ידחוף פנימה את האף, יגלגל את הכוס תוך שהוא משפריץ טיפות אדומות לכל עבר, ואז יירק את המשקה על המלצרית.

 

 

יום נהדר לכם,

טל J

 

 

נכתב על ידי , 23/7/2003 18:25  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



59,494
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטל נגד העולם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טל נגד העולם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)