לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טל נגד העולם


כינוי: 

בת: 40

ICQ: 178275058  

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2003

וידויים מפתיעים משנות הנעורים


שלום שלום , צהריים טובים לכולם.

 

היום רציתי לדבר איתכם על היומנים הישנים שלי שמצאתי. מסתבר שתמיד היה לי דחף לכתוב. שטויות. והרבה. אז מצאתי שלושה יומנים , הייתי בת 10-12 שכתבתי אותם, ואני חייבת לציין שאני ממש מזועזעת. לא היה לי מושג שהייתי כזו ערסית פעם. המילה המנחה ביומן היא "שרליצה" (אני לא ממש זוכרת מה זה, אבל מנחשת שזה  זה לא טוב), בין שאר הקללות שדחפתי שם. כל 2 שורות אני מספרת על איך רבו היום מכות בכיתה (ואני עוד מכחישה את הסטריאוטיפים על העיר שלי). והכי גרוע- הייתי ממש מרושעת!

אבל זה בכל זאת היה ממש מצחיק, אז אני אחלוק איתכם:

 

על רוע לב:

 26/6/95 : היום שלי באה אליי ואמרה לי "אני יפה ,אני מתוקה , אני חכמה". אז אמרתי לה "את לא מתוקה, את לא יפה ואת לא חכמה. ואין לך חברים".

 

על ערכים מעוותים:

 19/1/95: היום אני רוצה לעשות רשימה שחורה(הדברים הרעים שקרו לי)  ורשימה לבנה (הדברים הטובים).

השחורה:

 כל המורים באו לבית ספר היום ולימדו (בני זונות).

הלבנה :

1. לא רבתי היום עם אף אחד.

2.  שחר המכוער מכיתה ח', אמר שאלעד מכיתה ו' אמר שהוא חבר שלי. שמחתי כי זה נחמד  שרוצים בחברתך , למרות שאני לא יודעת מי זה אלעד לעזאזל.

 

על משברים:

 2/2/95: דבר חדש ומסעיר שקרה זה שנטלי ורועי נפרדו. היא בטח מה זה בדיכאון אבל היא לא מדברת על זה. היא מדברת כל הזמן על העבודה בציונות (דבר די מוזר לנטלי שהעיסוק המעניין ביותר שלה בשיעור הוא זריקת ניירות בלי לפגוע במורה).

 

אני פשוט מפגרת:

11/7/95: העט הזה שאני כותבת איתו עומד להיגמר עוד מעט מפני שהוא כבר כותב יותר חלש ונגמר בו הדיו. אז כנראה שזה היום האחרון שאני כותבת בו. אז בוא ניפרד ממנו "ביי ביי!".

 

על חברות בגיל ההתבגרות:

10/8/95: אני לא מצליחה להתחבר עם מורן כי אני תמיד משווה אותה לנטלי. אני רוצה שהיא תהיה נטלי אבל יש לה אופי משלה לזונה. אם אני לא אוהבת אותו אז לא נסתדר וזהו. ובכלל אני אומרת לעצמי לקחת את החיים יותר בקלות אני בת 12 לא בת 40 ,וזה בסך הכל חברה טובה לא משכנתא.

 

העיקר לכתוב ביומן:

11/8/97: היום היה יום שגרתי לחלוטין. הדבר המסעיר היחיד שקרה היה שהלכתי למכולת. ממש מרתק.

 

הארה:

15/8/95: היום הייתי בחתונה של אילן והגעתי למסקנה שלהתחתן זו פדיחה נוראה. צריך כל הזמן לרקוד ומצלמים כל צעד שלך וכל הזקנים מסתכלים ומרכלים עליכם.

 

עובדות החיים:

10/12/95: רויטל חברה של עדן מלוד אולי נכנסה להריון בגלל שהיא השתפשפה עם החבר שלה בן 18. קצת שרמוטה. מירי רצתה להזדיין עם חבר שלה אבל כשהיא קלטה שהיא תהיה זונה שמזדיינת עם חבר שלה בגיל 14 וחצי היא ויתרה על הרעיון.

 

על ילדות עשוקה:

15/12/95: אימא מרגיזה אותי. היא כל יום מדברת שעות בטלפון במקום להוציא את האנרגיה שלה על דברים חשובים. ובמיוחד לבשל לי אוכל.

 

אחד הקטעים שהכי נהניתי לכתוב , (נוסטלגיה עלאק:))

בינתיים שיהיה יום נהדר לכולם.

 

טל

נכתב על ידי , 26/7/2003 15:06  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



59,494
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטל נגד העולם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טל נגד העולם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)