לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טל נגד העולם


כינוי: 

בת: 40

ICQ: 178275058  

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2003

וידויים מפתיעים משנות הנעורים - חלק שני


אהלן ולילה נהדר לכם! 

בא לי להמשיך עם הקטעים מהיומן לפני שיימאס לי (למי שלא היה כאן קודם, דברים שכתבתי בגיל  12. תסתכלו בפוסט מתחת).

 

 

על אכזריות

29/12/96:"מסכנה המורה שרון. מורן ועדן מה זה לא מתחשבות בה. היום הן אמרו לה בפנים שהן רוצות מורה אחרת.מסכנה. אני אף פעם לא הייתי אומרת לה דבר כזה. טוב, הן שרמוטות, אני טל".

 

על הכחשה חמורה

31/12/96: "היום הלילה של הסילבסטר ואני בבית מכמה סיבות. קודם כל זה חג של נוצרים".

 

מתמודדת לא משהו עם מוות

5/2/97:"בטח שמת לב שאני כותבת היום בצבע ורוד וברוח עליזה. אני לא מבינה את עצמי. אחרי אסון כמו אתמול שנהרגו בו 74 חיילים (אסון המסוקים) אני אמורה להיות עצובה. טוב, כנראה שאני אנוכית...נראה לי..

 

23/2/97: "מאורע עצוב שקרה היום הוא שאברהם השרת נפטר. עצוב כזה, הוא עבד בבי"ס מעל 30 שנה ורק לפני חודש הוא פרש. ועכשיו...עכשיו הוא מת".

 

על אלימות

26/2/97:

 "היום חזרתי עצבנית מההפסקה ומני בא והדביק לי את הסמרטוט של הלוח לגב ואני בלי חשבון הסתובבתי ונתתי לו וואחד חמסיקה מצלצלת" (השוק האמיתי הוא שהשתמשתי בביטוי "וואחד חמסיקה").

 

"היום רועי זיין את מאור במכות ואני לא הייתי שם..שיט..אבל לא משנה אולי הוא ירביץ לו עוד פעם (אני מקווה)"

 

על ביטחון עצמי

9/3/97:" היום גם לא הלכתי לבי"ס וישבתי ועשיתי ניסיונות באיפור. גיליתי שכשאני שמה שחור בעיניים אני נראית יפה (לשם שינוי)". (המשפט הבא דרך אגב הוא "גם עשיתי גבות ופן ואני כוסונת". נשבעת.).

 

לא, אני לא היסטרית בכלל

 

(הבהרה- מדובר בחברה טובה שעברה לקנדה. לא מאהבת)

"אני רוצה שהיא תהיה לידי ושוב תהיה חברתי הטובה שאיתה אני אטייל ואדבר בטלפון! ובכלל שאני אדע שהיא נמצאת כמה מטרים מביתי ולא יבשות ואוקיינוסים ממני! אבל זה לא יקרה שוב לעולם! היא לא תחזור לבת-ים לביתה במבצע סיני 19 ואני אשאר כאן עם כל הפרחות והסרסורים והחרא ובלי נטלי!"

 

 

לא..אני לא רואה את זה...

24/12/96: "היום יש תיקים באפילה ורמת אביב ג'. לא שאני רואה רמת אביב ג' אבל מעניין מי חטף את שרון".

 

על הגיון מעוות

29/12/96: "היום נטלי מצאה חילזון מתחת לכניסה שלי שקראנו לו יחזקאל או אם תרצי חזי. הלכנו למכולת ואז היא החזירה אותו למקומו.פדיחה להסתובב עם חילזון"

 

 

נראה לי מספיק ליום אחד. הלכתי לי

לילה טוב

טל

נכתב על ידי , 26/7/2003 23:23  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



59,494
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטל נגד העולם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טל נגד העולם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)