לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טל נגד העולם


כינוי: 

בת: 40

ICQ: 178275058  

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2003

תככים - איך זה התחיל?


שלום לכם!

איך עבר הסופ"ש? מקווה שטוב.

היום לבקשתו של איליה שהגדיר את עצמו כ"מעריץ נלהב של אבא" או משהו בסגנון, עוד על התככים בקואופרטיב. כדי לתת לכם קצת מושג על ההקרבה העיתונאית שעשיתי כאן, אני התקשרתי לאבא במיוחד כדי לחקור אותו על הנושא. (לא שהייתי צריכה לחלוב ממנו את המידע, שאלה אחת על הנושא וכבר הלכה לאיבוד שעה מהחיים). אז קדימה יאללה-לתככים.

סיפורנו מתחיל אור ליום כלשהו בתאריך כלשהו לפני הרבה שנים. אבא מצטרף לשורות הקואופרטיב כצעיר תמים חדור מוטיבציה ומלא חלומות. לאחר מספר שנים של עבודה שוחקת וחסרת תכלית חודר למוחו הקודח המוטיב שעוד יחזור פעמים רבות – מוטיב ה"דופקים אותי". אבא אומר "לא עוד!" ומיד הופך לעמיר פרץ של הנהגים העשוקים והנדכאים. לא חולף זמן רב וסביב אבא מתגבשת חבורה של אנשי רוח, חובבי הגות ומספר נהגים חושפי חריץ תחת שעיר.

השנים חולפות עוברות, הברנז'ה של אבא גדלה, ועימם גם המירמור והתסכול. יום אחד מתגלגל לידיו של אחד מהברנז'אים ספר היסטוריה של בנו הקטן. תמונה צבעונית וגדולה מושכת אותו והוא מתחיל לקרוא. לאחר שלוש דקות רצופות של קריאה על מהפכת אוקטובר  הוא מגיע למסקנה הבאה:  מה שהיה טוב בשביל הקומוניסטים- טוב גם בשבילנו!

הוא מגיע לעבודה וקורא בקול:

"קדימה לעבודה ולמלאכה יש לנו כמה חברי ועד מושחתים להגלות לסיביר!"

מיד מורמים כל הראשים וכוסות הקלקר עם הקפה השחור אל על, תוך כדי נהמות לא ברורות שאמורות להביע התלהבות. ייתכן שאף נשמעה קריאת "היידה ביבי".

ההחלטה לצאת למאבק התקבלה אם כן. ואיך יוצאים למאבק? מקיימים אסיפה כמובן.

אסיפה היא מושג רחב שיכול לתאר את ישיבת מרכז הליכוד – אירוע המוני ורועש, אך גם מתאר התכנסות של שלושה נהגים ברחבת החניון – אירוע לא המוני אך לא פחות רועש.

קוימו  מספר שיחות סוערות – בהן דן פרלמנט השכירים בנושאים שעל הפרק :


  1. דופקים אותנו.

  2. דופקים אותנו חזק.

  3. דופקים אותנו הרבה שנים.

  4. דופקים אותנו חזק הרבה שנים.

 

התקבלו ההחלטות הבאות:


  1. להכין דף קשר.

  2. להכין חולצות מאבק מכותנה רכה שתהיה נעימה מתחת למדי הפוליאסטר הקשיחים. רצוי עם  הדפס של "ביטוחי כרמלי" על מנת שתתאים לשאר הקולקציה שלהם.

  3. לקיים עוד אסיפה.

 

המשך הסיפור בוא יבוא בקרוב.

 

הלאה.

שמתי לב שבזמן האחרון ציטטו אותי הרבה. כנראה שלשלוח צ'ק לשרקי השתלם.


 


רום רום רום רום רום רום רום רום רום רום רום רום רום רום רום רום רום רום רום רום רום רום רום רום רום רום רום רום רום רום רום

 

לאחרונה נתקלתי בעוד ועוד בלוגים שמפרסמים בהם חידות וגם נפשי חשקה. רק כאן באתרי הנידח "חידת התרגום הדפוק" הסבר קצר: אתם תצטרכו לזהות שיר שאני אכתוב פה כמה שורות ממנו, והטוויסט, שימו לב, תחזיקו את עצמכם, הוא יהיה מתורגם מאנגלית לעברית או להיפך. אני מזהירה מראש, התרגום לא יהיה מדויק וישתמש בשפה בלתי הולמת. מוקדש בחום לחמדול, שאוהבת מאוד את המשחק.

היום החידה תהיה ממש קלה אבל אם אני אראה שאתם מצליחים (או בכלל טורחים להשתתף) אני אעלה את הרמה. אז יאללה:

 

חידת התרגום הדפוק #1:

רואים לפי איך שהיא הולכת שהיא הבחורה שלי

רואים בדיבור 'שלה שהיא שולטת בעולם

רואים לה בעיניים (שאף אחד לא השיג חוץ ממני זין על כולכם)

שהיא הבחורה שלי

והיא משו משו

 

ואז היא עושה לי – צמע זה פסדר

הלכתי לאיבוד אבל אני בחורה ברמה ואחלה בחורה שבעולם כמוני לא בוכה

ואז היא אומרת יאללה תירגע

הגעתי הבית מאוחר אתמול

אבל אני בחורה משו משו ונראה לך שאני בוכה?

ואז היא הגידה לי  ששום דבר לא יתחרבש

כשאתה שרוף על מישו  מה  כבר יכול להתפקשש?

 

ואז היא נקרעת מצחוק

פתאום הלילה מתהפך עליי והופה נהייה יום!

 

בלה בלה בלה   (כמה מילים קשות שלא הבנתי)

קישקוש פיטפוט   (כמה משפטים שהבנתי בערך אבל אין לי כוח לתרגם)

 

וואלה הגעתי הבית מאוחר

אבל בחורות משו משו  פשוט עפות


 


 

תשובות יש לשלוח אליי לאימייל בלבד. אם תכתבו את התשובה כאן אני פשוט אמחק אותה! אוקיי..אני יודעת שאני לא ממש יכולה לעשות את זה, כי אף אחד לא החליט עד עכשיו לממן לי פרו, אבל בכל זאת... אני מזהירה אתכם. אל תעצבנו אותי!  מי שלא יתנהג יפה יזכה לראות את הצד האלים שלי. אני מבטיחה לעשות מנוי באתר שלו ולהציק לו בכל פוסט ופוסט ואולי יום אחד בשביל הכיף גם לצלוב אותו כאן. כשאני נדבקת למישהו זה לא נעים. תשאלו את הפרחה.
 

נכתב על ידי , 3/8/2003 16:16  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



59,494
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטל נגד העולם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טל נגד העולם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)