לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  *AnnaGirl*

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2010

אני מרגישה נורא


אז ככה.. הייתי במיון בבית חולים. עשו לי את כל הבדיקות למיניהן. בסוף היה לי סתם וירוס בבטן אבל גם מצאו בבדיקות דם שלי שיש לי תסמינים של מישהי עם הפרעות אכילה. ואז פתאום הם קלטו שאני בתת משקל... דיייייי! תשבעווו! איך הם עלו על זה? פשוט גאונים.
קיצר הביאו לי פסיכיאטרית שתדבר איתי. דווקא היה נחמד לדבר איתה היא הייתה מאוד חמודה. היא שאלה אותי המון שאלות על המון דברים.
אם יש ללי מחשבות על מוות, איך הריכוז שלי, אם אני מתעצבנת, אם יש לי חבר, אם אני רוצה מישהו, מה עם החברות. על הכל הכל דיברנו.

היא גם שאלה אם אני רוצה לנסות לטפל בדיכאון שלי עם תרופות.. אמרתי לה שלא. זה קצת מפחיד ואחרי הכל אני רק בת 14 [אפילו לא] ואני רוצה לצאת מזה ואני מטפלת בזה אבל האמת היא שאני די בדיכאוןן. אפילו הפסיכיאטרית אמרה.
ההורים שלי גם דיי התנגדו לתרופות אז החלטנו שלא. הפסיכיאטרית אמרה שאני מכניסה את עצמי למין מעגל כזה. אני מפסיקה לאכול, אז אני נכנסת לדיכאון [או שאני בדיכאון ואני מפסיקה לאכול] ואז בגלל הדיכאון אין לי תיאבון וזה מחזק את זה אז אני נכנסת עוד יותר לדיכאון ואז אני נהיית עצבנית ועייפה ומוטרדת ושחשוב מאוד לצאת מזה בזמן.

דיברנו על המון דברים וזה עשה לי דווקא טוב.
והיום כשחזרתי הרגשתי יותר טוב מבחינה נפשית.
אבל כמובן שההורים שלי ובעיקר אבא שלי הצליחו להרוס לי את זה.. נכון שהכל מאהבה ודאגה אבל לא מספיק שגם ככה המצב הנפשי שלי בשפל? הם לא יכולים קצת את מה שהם חושבים עליי? אני יכולה והם גדולים ממני באיזה 100 שנה.

דבר אחד הבנתי היום ממש טוב. אני כל כך כל כך לא רוצה להשמין! כבר עכשיו אני מרגישה שהבטן שלי רפויה והרגליים שמנמנות ואני פשוט רוצה לבכות בלי הפסקה. וגם עכשיו שאני כותבת את זה אני מתחילה לבכות. כל כך רע לי עם זה.
 
נמאס לי מהחיים האלה! אני כל כך רוצה להפסיק לחיות ככה. כל כך רוצה ולא יכולה.


נכתב על ידי *AnnaGirl* , 17/1/2010 23:20  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



משתפר...



המצב משתפר. עדיין מאוד כואבת לי הבטן ויכול להיות שנלך לבית חולים היום או בימים הקרובים.
כבר שבוע שלישי שלא יצאתי ביום שישי וזה מבאס. אני חושבת שירדתי עוד במשקל בגלל המחלה וזה ממש לא טוב =[
למרות שנחמד לחשוב שירדתי. למרות הכל.

אין לי כוח לכלום. אני יכולה להעביר ימים שלמים במיטה ובלי לעשות כלום.
התחלתי גם להרגיש שוב את תחושת הרעב. ולא בקטע של- אני רעבה. ממש מתחילה לכאוב לי הבטן אם אני לא אוכלת. כבר שנה שלא הרגשתי ככה. אני ממש לא יודעת מה לעשות עם עצמי. כל כך הרבה מחשבות ורגשות וסיבות לעלות ולרדת במשקל.
הכל כל כך מבלבל ומעיק עכשיו.

מקווה שהכל יהיה בסדר 3>
נכתב על ידי *AnnaGirl* , 16/1/2010 16:19  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בעיות בבטן =[


לפני שני פוסטים כתבתי שאני חולה... זה קצת יותר רציני מזה =\
יש לי וירוס במעיים! כנראה בגלל שהמון זמן בקושי אכלתי ועכשיו, בגלל התזונאית, אני אוכלת הרבה יותר אז זה גרם לזה.
זה נוראי- הבטן שלי כואבת ונפוחה כאילו אני בחודש התשיעי. וכל הזמן מגעיל לי בפה ואיכס איכס איכס.

איך נתתי לזה לקרות? איך?
והיום אני צריכה ללכת לראות מופע של הסטודיו שרקדתי בו שנה שעברה... לפגוש את כל החברות ואני לא יודעת אם אני אלך כי בשעה האחרונה אני מרגישה יותר רע מבכל הימים האחרונים ביחד.
גם לחזרה לא הלכתי בסוף.. לא היום ולא לחזרות בשני וראשון... גם מחר כנראה אני לא ילך.
וגם יום שישי אני לא אלך בגלל זה, אם המצב לא ישתפר לקניון רמת אביב לעשות שופינג קטלני עם אמא שלי =[

אם זה לא יעבור עד יום ראשון אני אצטרך לעשות בדיקות.. ורע לי כל כך =\



עדכון:
ברוב חוכמתי\ חוכמת אבי\ חוכמתנו המשותפת..
לקחתי שני כדורים לבטן והקאתי את נשמתי =[
אוף למה זה קורה!? עכשיו אני ארד עוד איזה 2 קילו ואצטרך לעלות פי 4
נכתב על ידי *AnnaGirl* , 13/1/2010 19:02  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תמונות מצב


38819663.jpg21797280.jpg
נכתב על ידי *AnnaGirl* , 12/1/2010 22:42  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,313

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*AnnaGirl* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *AnnaGirl* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)