לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך פגשתי את אבא


ילדים, כבר בגיל 13 אבא שלכם חשד שהוא הומו, אבל עד שהוא הפך לשלם עם הרעיון והתחיל אפילו להנות מזה - לקח לו למעלה מעשור. זה הסיפור על איך פגשתי את אבא שלכם.

Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2010

פרק 13 - מצב צבירה זוגי


ילדים, אחרי שני דייטים עם יניב - אבא שלכם חשב שהוא הגיע על המנוחה והנחלה, או לכל הפחות עבר באיזשהו עיקום זמן-מרחב אל מימד הסרטים האמריקאים המטופשים. הכל הלך כל כך טוב, השיחות היו מעניינות, המשיכה המינית היתה עזה - מה עוד זוג בראשית שנות ה-20 שלו זקוק לו?

 

למחרת הדייט השני מובן שהמשכנו להתכתב בסמסים, כמו שתי בנות 14 מוכות פקצת. אבל זה לא הפריע לאף אחד מאיתנו - זה אפילו היה כיף. אחרי יומיים החלטנו שעבר זמן רב מידי שבו לא התראנו, ולכן היינו חייבים לקבוע דייט שלישי!

כיוון שאני עדיין גרתי עם סבא וסבתא שלכם, שלא היה להם מושג לאילו מטרות משוקצות לוקח הבן שלהם את הרכב בכל ערב - לא יכולנו להפגש בסביבתי ונסעתי שוב לתל אביב, לאיזור של יניב (שהתחיל כבר להיות די חביב, אני חייב לציין). נפגשנו כמובן ברחוב (בנשיקה..), וקפצנו לאכול סושי באיזו סושיה חביבה וקטנה. במהלך הארוחה שוחחנו על אירועי היום, ועל בכלל - וכרגיל השיחה זרמה מצויין.

 

מהר מאוד סיימנו את הארוחה ונדרש קינוח. לשם כך, הזמין אותי יניב לקפה אצלו בדירה, ולהפתעתנו כי רבה - נעתרתי לבקשה! הלכנו מחובקים ברחובות עד שהגענו לדירתו, שהיתה קטנה אך חביבה, והוא חלק אותה עם עוד 2 שותפים - שאותם לא זכיתי להכיר באותו הערב (למרבה המזל.. זה בטח היה מביך אותי). אחרי עצירה קטנה במטבח לצורך הכנת קפה, עברנו לחדר שלו על מנת להנות ממנו. מובן שמהר מאוד התחלנו להנות גם מהמיטה המפנקת של יניב, והבגדים נשרו להם אט אט ופינו מקום לקרבה הרבה יותר אינטימית.

 

לאחר ששנינו התענגנו איש על חברת רעהו - נשארנו מחובקים מתחת לשמיכה ודיברנו קצת. זה היה כיף, זה הרגיש נכון, הייתי בטוח שאני המאושר באדם.

 


 

כך עברו להם כמה חודשים עם יניב, במהלכם נפגשנו משהו כמו פעמיים-שלוש בשבוע, שותים קפה, הולכים לאכול, לראות הצגה או סרט, ולרוב גם מסיימים את הערב במיטה שלו. לאט לאט למדנו לבצע תעלולים יותר ויותר נחמדים, והוא לימד אותי הרבה דברים שמעולם לא הכרתי. יניב היה גם הראשון שהרגשתי איתו מספיק בטוח כדי לנסות דברים שעד אז חשבתי שאסורים, והוא הרגיש ממש אותו הדבר כלפי.

 

כשחגגנו חודש, הגיע יניב לפגישה באמצע רחוב תל אביבי הומה, עם זר פרחים. אני חייב לציין שזה תפס אותי לא מוכן בעליל. כמובן ששמחתי, וחיבקתי אותו, אך בפולניות מרובה גם גערתי בו שהוא לא היה צריך לבזבז כסף על פרחים בשבילי. שמתי את הפרחים באוטו והמשכנו לבילוי הלילי שלנו. כשחזרתי הביתה ראיתי את הפרחים זרוקים להם במושב האחורי, ולא כל כך ידעתי מה לעשות איתם. יכולתי כמובן להביא אותם הביתה ולשים אותם באגרטל, אבל סבתא שלכם היתה חושדת מיד - ומה הייתי אומר? שיצאתי לבלות עם חבר והוא הביא לי אותם? יניב לא הסכים לקחת את הפרחים אליו, ולכן, למרות שזה הרגיש קצת כמו לזרוק ספר, אמרתי לעצמי שהעיקר הכוונה והערכתי את יניב על הכוונה - אבל זרקתי את הפרחים בפח סמוך לבית. זו אולי היתה הפעם הראשונה שבאמת הפריע לי שההורים שלי לא יודעים עלי.

 

לי וליניב היו גם לא מעט בילויים ביתיים, הוא מאוד אהב לבשל, והיה מזמין אותי לארוחות זוגיות בדירתו הקטנה. מובן שתמיד הייתי מציע לעזור, אך איכשהו הוא היה מכוון את זה ככה שהאוכל היה כמעט מוכן לגמרי ברגע שהגעתי - וכל מה שנשאר לי הוא רק לשטוף כמה עגבניות שרי או משהו מגוחך כזה. אני עד היום זוכר את הארוחות הנהדרות בחדר שלו, היין, והקינוחים... אבל עזבו את הדברים מסביב ילדים, הספיק לי להיות בזרועותיו כדי להיות מאושר. הוא היה זה ששכנע אותי ששני גברים יכולים לבנות זוגיות אמיתית, שלא סובבת רק סביב הסקס - אלא ממש סביב רגשות.

 

בשלב מסויים התחיל קצת להפריע לנו הריטואל של פגישה - סקס - אני נוסע הביתה, אבל לרוב זה היה כורח המציאות. בסופ"ש אחד דווקא הסתדר שאשן אצלו, וזה מה שעשיתי. זו למעשה הפעם הראשונה שבה ממש נשארתי לישון אצל בחור. הכל היה מאוד כרגיל, עד הקטע שבו הייתי אמור ללכת הביתה - רק שהפעם נשארתי. נשארנו מחובקים במיטה ויניב התחיל לנחור. הבנתי שגם אני אמור להרדם, אך איכשהו זה היה לי ממש בלתי אפשרי באותה סיטואציה. קודם כל - לישון במיטה זרה, בדירה זרה - זה אף פעם לא אידיאלי, וסביר להניח שלא הייתי נרדם. שנית, לישון בעירום - אני מתקרר בקלות. שלישית, לישון עם בחור אחר, שגם הוא במקרה עירום, במיטה זוגית עם שמיכה אחת. רביעית - לחבק בחור עירום במיטה זוגית תוך כדי שהוא ישן - מי מסוגל להרדם ככה???

 

עד שפגשתי את אבא שלכם יצא לי לנסות פה ושם לישון אצל בחורים, וכמעט אף פעם זה לא עלה יפה. חשבתי כבר שלא נועדתי לחלוק מיטה זוגית עם אף גבר, אבל מסתבר שיש גברים שאיתם זה פשוט עובד. רגע, מה אני מברבר? היינו באמצע הסיפור על יניב. אז אחרי ליל שימורים, במהלכו אני די בטוח שיניב ישן, ואני די בטוח שאני לא ישנתי אפילו דקה (למרות שבאמת שניסיתי...), הציפורים התחילו לצייץ להן, וידעתי שבקרוב אצטרך לזוז. יניב גם הוא התעורר לו, ויחד איתו התעוררו עוד כמה דברים... אחרי שהשכבנו אותם בחזרה לישון התלבשתי, נפרדתי מיניב בחיבוק ונשיקה (בלי לשון! הדברים האלה יכולים להיות ממש מסוכנים בבוקר...) ויצאתי לדרכי הביתה. יניב נשאר להמשיך לישון...

 

זו היתה הפעם האחרונה שנשארתי לישון אצל יניב, קצת כי לא היו יותר מידי הזדמנויות לדברים כאלה, וקצת כי לא באמת נהנתי מהעניין. מצד אחד, הרגשתי קצת מוזר לחזור ממנו בתום כל פגישה בשעת לילה מאוחרת, אבל מצד שני - ידעתי שהסבל של להשאר לישון אצלו פשוט לא שווה את זה. אבל לא היה לי יותר מידי זמן לדון עם עצמי בנושא, לאור מה שקרה מספר שבועות אחר כך...

 

נכתב על ידי , 16/4/2010 00:27   בקטגוריות נשארתי לישון, סקס, נשיקות, התלבטויות, אהבה ויחסים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קאראדור ב-17/4/2010 08:44



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגיא בר-און אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גיא בר-און ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)