לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך פגשתי את אבא


ילדים, כבר בגיל 13 אבא שלכם חשד שהוא הומו, אבל עד שהוא הפך לשלם עם הרעיון והתחיל אפילו להנות מזה - לקח לו למעלה מעשור. זה הסיפור על איך פגשתי את אבא שלכם.

Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2010

פרק 16 - המסיבה ששינתה את פני ההיסטוריה


ילדים, אחרי הפרידה מיניב, אביכם הרגיש כמו הומו שנולד מחדש. נכון לרוץ ברחובות ולקלוט את כל הטוב שיש לעולם להציע - את כל החתיכים על החוף, כל הבחורים במסיבה - כולם פתאום נראו כל כך קורצים ומזמינים. כאב הפרידה דעך מהר, ותחושת ההקלה השתלטה, והיא היתה משכרת. מה עושים עכשיו? סטוצים? כבר הבנו שלא... כנראה ממשיכים לחפש את אבא.

 

אז יעקב, שהיה חבר טוב (וגיי) שלי, ערך מסיבה בדירתו המגניבה שבת"א והזמין אותי לבוא. הדילמה היתה גדולה - מצד אחד, הוא חבר טוב, מהמעטים שידעו עלי באותה התקופה, מצד שני - הצלע השלישית שלנו (אותה ידידה שידעה עלי לראשונה) לא יכלה להגיע. מה שאמר שפרט לכמה חברים שלו שאני מכיר באופן מאוד שטחי, לא הייתי צפוי להכיר אף אחד. שיש בה משהו מרגש ונחמד, אך גם מעט מרתיע... ההתלבטות היתה גדולה, אך בסופו של דבר החלטתי ללכת על זה ולהצטרף לחגיגה.

כשבאתי תפסתי את מקומי בין החברים הפחות-או-יותר-מוכרים שלו, בינהם היו דורון וידידה שלו - שכבר הכרתי בגדול ממפגשים קודמים, ועוד כמה אנשים שלא הכרתי בעבר.

 

אפרופו דורון, כמה ערבים קודם לכן ישבנו אני, יעקב והידידה שהיא הצלע השלישית שלנו, בבית קפה, ופתאום שמו של דורון עלה. אני והיא מיהרנו להגיד שהוא קצת גיי, אבל יעקב הכחיש נמרצות ואמר שהיו לו כמה חברות ושהם חברים מאוד קרובים. בלית ברירה נאלצנו להאמין לו (למרות שדורון היה שווה), כי בכל זאת לא אני ולא היא הכרנו את דורון באמת, ויעקב מכיר אותו כבר שנים רבות כאחד מחבריו הטובים. אכזבה.

 

בקיצור, ישבתי במסיבה מוקף בחבריו של יעקב ודיברתי עם כמה מהם. בין המוזמנים הכרתי בחור ממש חביב, שלא ממש הצלחתי לקלוט עליו האם הוא גיי, אבל היתה לנו שיחה קולחת ונחמדה. בין לבין גם שוחחתי עם כמה בנות שהיו שם, אבל בקושי החלפתי מילים עם דורון וידידתו, למרות שהם לכאורה היו מוכרים. בסופו של דבר הגיע הזמן ללכת, ונפרדתי לשלום מיעקב, כאשר יחד איתנו עזבו גם דורון וידידתו הטובה, והבחור החדש שהכרתי. עוד עצרנו לדבר קצת מתחת לבניין, ואפילו גילינו שאנחנו בני אותו גיל ויש לנו כמה תחביבים משותפים. אז כבר הייתי די בטוח שהוא גיי אבל לא באמת היה לי אומץ לעשות עם זה משהו, אז נפרדתי ממנו לשלום וחזרתי הביתה.

 

אמנם היה כבר מאוחר בלילה, אך התיישבתי קצת על המחשב, ופתאום אני מקבל בפייסבוק (כן, כשאביכם היה צעיר לא היו מודעים לסכנות הכרוכות בגידול חווה) הודעה מאותו הבחור, מה שגלש להחלפת מסנג'ר, שגלשה לשיחה אל תוך הלילה. כמובן שהתקרבנו מאוד ונטיות מיניות נחשפו, ולא רק זה - גם היו הרבה גילויי חיבה מצידו, כן, מה לעשות, לפעמים אביכם יודע להפעיל את הקסם המפורסם שלו. השיחה הסתיימה בסביבות 6:30 בבוקר, האדרנלין החזיק אותי עד שם, ואז פשוט קרסתי לישון.

 

ואם זה נשמע כמו ערב מטורף, ילדים, חכו שתשמעו מה קרה למחרת...

 

נכתב על ידי , 30/7/2010 21:38   בקטגוריות היכרויות, וירטואלי, אינטרנט  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גיא בר-און ב-1/8/2010 21:08



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגיא בר-און אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גיא בר-און ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)