לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Seven Roses boutique.

בלוג למכירת תכשיטים ואקססוריז לכל טעם שהוא-פרוטס, לוליטה, גותי ועוד. קולרים, שרשראות, סרטים לשיער, מחזיקי מפתחות ושטויות לפלאפון, צמידים, עגילים, טבעות. יש אפשרות להזמנות. שאר הפרטים בבוטיק הוירטואלי.

כינוי: 

גיל: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2010

הזמנה לדוכן הראשון מחוץ לכנסים!


את ההזמנה שלחה חברה מהמגמה שראתה את הדברים שלי והתלהבה. אני התלהבתי מהרעיון של האירוע לא פחות.
מדובר במין אירוע מכירות רב שעות (הכולל מוזיקה ושתייה וממוקם במועדון בדסמ, כמסתבר) שכל כולו אופנה אלטרנטיבית וכל הקשור אליה - החל מדוכני מוזיקה, חנויות, יד-שנייה וכמובן, יוצרים עצמאיים.
לצערי, הוא נופל על מצעד הגאווה, כך ששנה נוספת אמנע מלהגיע אל זה התל-אביבי. למזל אלו מכן שתיכננו לבוא, המועדון נמצא כמעט-בדיוק מול גן-מאיר, ומול דיזינגוף סנטר.

להלן, הזמנה:
http://www.facebook.com/?ref=home#!/event.php?eid=116378538398592

אצפה לראות אתכן שם, עם קטלוג חדש ומגניב ביותר שלא הספקתי להעלות בזמן!

ולנושא קצת פחות משמח:
ייתכן מאד כי השנה לא יתקיים כנס אנימה. ומדוע?
כיוון שכה רבות מכן נוטות להתלונן עליו, מבלי לעשות דבר בנושא. כמובן להגיד ש'אמא"י לא בסדר, שוב אירגנו כנס גרוע" זה בסדר, והכל טוב ויפה. אבל לדבר עם האנשים (וכן, גבירותי, מאחורי כל אירגון עומדים אנשים, כמוכן, רק יותר מבוגרים שיש להם חיים לבנות ולא תמיד את כל הזמן והיכולת להשקיע בכנסים ובאגודות) לגבי מפגעים מסויימים ורלוונטיים בכל כנס, ברוח "נקודות לשיפור", את זה עוד לא ראיתי.
והמארגנים? ובכן, אני מכירה את חלקם, לפחות בפנים. על אחד אני אפילו יכולה להעיד שהוא באמת אדם טוב שעושה מה שהוא עושה מתוך המון רצון טוב. ועדיין, זה לא תמיד יוצא מושלם.
אז אנא מכן, אלו מכן הרואות עצמן חלק מקהילת האנימה, הרימו את הכפפה ותהיו דור ההמשך של הקהילה. כי בלעדיכן, יש רק המון של אנשים שרואים אנימה, ולא קהילה אחת, שבה כולם מכירים את כולם, או שמעו על כולם, ורואים את כולם בכנסים ומציירים לכולם בכנסים ומוכרים דברים בכנסים ומשתתפים בקוספליים בכנסים.

צרות-העין שבכם תשאלנה וודאי - ולמה לא את?
כי האנימה האחרונה שראיתי הייתה בליץ'. העונה הראשונה שלה. אני באמת האדם האחרון שקשור לקהילה, אבל אני עוד זוכרת את המפגשוהם שהייתי בו, ואת כל מפגשי הבית שהייתי בהם, וכל הכנסים שהייתי בהם מאז 2006, ואת כל האנשים המקסימים שהכרתי, ואת אלו שלא זכיתי להכיר, וגם את אלו שהכרתי מאוחר יותר. אני חושבת שאפשר אפילו להרחיק ולומר כי הייתי בקהילה בגלל האנשים, ולא בגלל האנימה, או המנגה, או המרצ'נדייז או הכנסים.
וכי עם כל הכבוד, כרגע יש לי דאגות אחרות על הראש, ומי שמוכנס מעט יותר בסוד העניינים של האדם שמאחורי העלמה נאנה-סאמה, יודע.
וחבל לי, באמת שחבל לי אם כל זה פשוט יעלם במקום לזכות לקידמה שהוא ראוי לה. כי אנימות ממשיכות להיווצר, מנגות ממשיכות להיכתב, יותר ויותר אנשים נחשפים לעולם הזה ויותר ויותר יוצרים בהשראת יפן, והכנסים והקהילה עצמה הולכים ומתפוררים. זו נראית לי כמו מעין רגרסיה הפוכה במקום שהיא לא צריכה להיות בו.
וזה לא דורש הרבה. מתנדבים, קצת יותר אנשים שיתעניינו, שיחשבו מעבר.
אז מה אתן אומרות?
מישהי מכן תרים את הכפפה?


באיחולי יום טוב והרבה מחשבה מעבר לקופסא שלנו, ובהבטחה לעדכן משתהיה לי גישה למחשב בעל מאגרי-מידע מועילים יותר,
שלכן,
העלמה נאנה-סאמה ומרבוטיק.
נכתב על ידי , 2/6/2010 15:49  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של dr jekyll and MASTER hyde ב-25/8/2010 13:32
 



לדף הקודם   
דפים:  

1,641
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , תחביבים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNana-sama. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Nana-sama. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)