לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  ספיצ'קי

מין: נקבה

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2013

בוהו ותוהו


שנים שלא ביקרתי בחור תחת הזה
הספקתי לעבור לתל אביב ולחיות איזה מיליון פעם

רוצה לספר כמה נהדר זה רופאים! וקופות חולים! היום ביקרתי אצל ד"ר רון, שאליו הגעתי כי אני מפוצצת בליחה כבר שבוע (ונושמת קולות הזויים לחלוטין)
הייתי שטותית והיה לי כיף בלב אז דיברתי קצת שטויות בהתחלה
ואז נרקם קשר מעניין ביני לבין ד"ר רון..השיא היה בזמן שאמר לי שהוא רוצה לשלוח אותי לצילום ריאות, והוסיף שהוא מעוניין "לאחוז בי חזק" (זה כמובן נאמר בהקשר טיפולי)
(האמנם?)
בכל אופן, הוא נתן לי בוסט יפה לאגו, אמר שיתאים לי חובשת ושהעולם זקוק לי ויש לי הרבה מה לתרום

אמנם ד"ר רון לא היה חתיך, ממש לא
היה בכל החוויה משהו מרטיב..


אני חושבת שראיתי יותר מידי פורנו בימים האחרונים.
 
נכתב על ידי ספיצ'קי , 21/11/2013 20:17  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , מתוסבכים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לספיצ'קי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ספיצ'קי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)