לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עלילה מתמשכת



Avatarכינוי:  Both~Of~Us





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2010

פרק 3 !




סליחה שזה באיחור פשוט לא תאמינו עד כמה זה סיוט לכתוב במחשב מה שכבר כתבת בדף ....

תזכורות :
#הדמויות הראשיות הם קרן ודני והם היחידים שיתנו רקע לעלילה ויתארו את רגשותיהם, כל השאר ידברו מבלי לציין את מחשבתם.
#אף פעם לא יווצר מצב שהכותב של הסיפור (אני) אדבר עם עצמי .. אם נגיד דני שאותו אני כותב מדבר עם ערן אז מי שיכתוב את הדמות של ערן תהיה הכותבת
# לכל דמות בסיפור יש צבע כדי לעשות את זה יותר ברור וקל : דני קרן סתיו אנה
#בסוף הפרק יש הפתעה 

אז קבלו בראש עם פרק שלוש :

לא אכלתי הרבה כדי לא להראות שמנה אחרי שנסיים את הארוחה.


אמא של קרן החלה לדבר בזמן שאני שם לי את האוכל בצלחת. היא אמרה שהם חשבו שנלך כולנו בפסח לשבוע וחצי באילת ושאלה מה דעתינו הילדים.
הסכמתי מיד. מה יש לחשוב ?! אילת חברים..

"לא!" NO WAY שאני נוסעת איתם לשבוע וחצי לאילת, רגע בעצם סתיו יהיה שם ?...
"כולנו?" שאלתי לרגע מתחרטת מעט על דברי הקודמים "כן" היא ענתה "שתי המשפחות בשלמותן" חח הדיבור של אמא שלי ממש מצחיק, היא גם מאוד אוהבת טיולים משפחתיים .
טוב נו מה יכול להיות רע ? אני מתה על אילת וככה אני אוכל לחזק את עם סתיו את הקשר !

היה קצת לא נעים לשמוע את ה"לא" ההתחלתי של קרן, לא יודע מה גרם לה להתחרט כ"כ מהר ולהסכים, אבל זה לא מה שעניין אותי. מה שעניין אותי היה שככה לא הכרתי אותה, בצניחה צחקנו ביחד ונהננו כאילו אין בנינו 3 שנים הבדל ועכשיו היא מתנהגת כמו עלק "גדולה".
סיכמנו שנוסעים, שמחתי למרות הכל ועזבתי עם ערן את השולחן לטובת הסוני.

עזבתי את השולחן והלכתי לחדר בסוג של תקווה שסתיו ישתעמם ויבוא אחרי.
וואי דני שהייתי בטוחה שהוא בוגר יותר מאח שלי הלך איתו לסוני, כ"כ בולט שיש בנינו כמה שנים הפרש !

ערן הוא אחלה ילד, היהי לנו הרבה במשותף שיחקנו ב-PES וניצחתי 5-1! הוא לא התעצבן מההפסד, הוא נהנה מהמשחק.
אח"כ גלשנו לפייסבוק דרך הסוני, ראיתי את הבנות בשכבה שלו ודיברנו על "האח הגדול" ועל איך הוא זכה בכרטיסים לגמר של "הישרדות".
נראה לי שעברו איזה 4 שעות מאז שנכנסנו לחדר ועד שיצאנו. כיצאנו ראיתי את איתי וטלי (ההורים של ערן ועמית) ואת ההורים שלי אוכלים עוגות.

ישבתי בחדר וישר צלצלתי לאנה (החברה הכי טובה שלי)
"היי! את לא מבינה מי נמצא אצלי בבית ! טוב את לא מכירה אותו אבל הוא הבן של חברים של ההורים שלי, הוא בצבא והוא פשוט חתיך !"
"מה את אומרת ?! אני באה אלייך !"
"חח לא ! הוא שלי. את לא באה, אני אספר לך אח"כ ! אה, ואני נוסעת לאילת איתו ! ועם המשפחה.. "
"תגידי איזה מן חברה את אם את לא יודעת להתחלק ?!"
"חח סתמי, אני הולכת ! בייי אה וקוראים לו סתיו "
"סתיו ? נשמע כמו הומו, תהני. "

חיכיתי וחיכיתי. הוא לא משתעמם ? יצאתי החוצה והוא ישב מול הטלויזיה חייכתי לעצמי והתיישבתי לידו "לא משעמם לך?" צחקתי קצת.
"טוב שאת שואלת, משעמם לי, הטלוויזיה לא מעניינת והשיחות של ההורים...משעמם"
"חייכתי ותפסתי את ידו. "טיפש" מלמלתי. ראיתי מן חיוך צדדי אצלו ומשכתי אותו כדי שנלך לחדר שלי.

"תתעלם מהבובות" צחקתי
"אני מכיר חדרים כאלה מלאי בובות"
"חח כן הא. לא ממש יצא לי לסדר את החדר הזה עוד מכיתה ה' "
"לא נורא, הוא חמוד החדר"
"חח תודה " לא ממש היה לי מה להגיד. שתקנו. "יש לך משהי ?" שאלתי מתוך סקרנות, זה היה צריך לבוא מתישהו"
"את ישיריה"
"אכפת לך ? " חייכתי
"האמת שלא, אין לי אף אחת כרגע"
"יופי" צחקתי
"ולך?"
"חיכיתי שתשאל, אממ לא" עצרתי שוב מחייכת, "כרגע" 
"למה חיכית ?"
"לא שואלים את זה בחורה" הסתכלתי עליו, "פשוט רציתי שתשאל"
"אני לא ממש פעול לפי הכללים האלו .. "
הוא חייך. "אני מבינה, אז אתה עדין מחכה לתשובה ?"
"האמת שלא, ויתרתי על השאלה"
"יופי" אהבתי את הנימה שלו. הוא דיבר בצורה בטוחה. תפסתי את הפלאפון שלו כשנשענתי על הקיר מעט, "ומספר ?"
"את מנסה לרמוז לי משהו ?"
"אתה חושב ?" אמרת בזמן שהוא לקח את הפלטפון שלי והכניס את המספר שלו.
"אני בטוח"
"אז ...אילת עוד מעט...הא?"
"כן, האמת שאני לא בטוח אם אני בא, הכל תלוי אם הצבא יתן לי חופש"
"בטח שיתנו לך" אמרתי בזמן שזזתי לתנוחה שונה. התפללתי לעצמי שהוא יקבל חופש.
"כנראה את עוד לא מכירה את הצבא, בקלות הם לא יאשרו לי לצאת"
"אז בדרך הקשה" אמרתי כשצלצלתי לפלאפון שלו וניתקתי, "תתקשר אלי ואני אסדר את זה" צחקתי.
"מזאת אומרת בדרך הקשה ?"
"נגרום להם ! אם לא תבוא מה יש לי לעשות שם ?"
"מה עם אח שלי ? , מנחתם ביחד לא ? "
"כן היה נחמד, וואלה הוא לא נראה בן 15 אבל ההתנהגות הילדותית שלו מסגירה אותו" צחקתי
"נו אז יש לך עם מי להיות, תלמדי אותו להיות גבר"
"כן...אממ לא נראה לי, לא הסגנון שלי"
"את בטוח תמצאי מה לעשות באילת"
"לא זורם הא?" גחכתי לעצמי
"אני פשוט די משוכנע שלא יתנו לי"
"חבל היה יכול להיות כיף"
"אל תהרגי את ה'כיף' כ"כ מהר"
"אני די משוכנעת שיהיה פחות כיף" חזרתי על הטון שלו. כשאמר שלא יתנו לו לצאת. הוא צחק.
"מה נעשה ?"
"אמת או חובה" צחקתי , "אלא אם כן את בטוח שזה ילדותי"
"נגיד וזה לא ילדותי, אנחנו רק שניים"
"אמת או חובה ?" שאלתי מחייכת. הייתי די מרוצה מעצמי. הולך טוב.
"אמת"
"היה לך קשר רציני ?"
"כן, אבל הקשרים שלי עם בנות התחילו רק לפני שנתיים בערך.."
"טוב לדעת שאתה לא אחד מאלה שהתחילו בגיל 14 קשרים, נשמע רציני יותר"
"אמת או חובה ?"
"חובה"
"חובה עלייך לבדוק עם יש עוגיות למטה ואם כן להביא לי"
"אוקיי" קמתי מהמקום ויצאתי. ירדתי מהר למטה בדקתי אם יש עוגיות, מצאתי שוקולד צ'יפס ולקחתי את כל החבילה, עליתי למעלה ושמתי לב שעכשיו סתיו ישב על המיטה נשען על הקיר, "בבקשה", נתתי לו את החבילה כשאני עומדת.
"תודה"
עמדתי כמה זמן, להתיישב לידו או אממ על הכיסא ? חיכיתי שיגיד משהו
"חובה"
"תקום ותן לי לשבת או שאני אתיישב ליך ואקבל עוגיה"
"בואי לידי"
רציתי שהוא יגיד את זה, התיישבתי לידו ולקחתי עוגיה. "תורך לשאול"
"אמת או חובה ?"
"חובה"
"חובה עלייך להגיד לי מה את חושבת עכשיו"
"אני חושבת איזה כיף לבנות שהיה להן קשר רציני איתך"
"די, אל תגרמי לי להסמיק"
צחקתי "אתה ביקשת את זה. אמת או חובה ?"
"מה שאת רוצה"
"התקרבתי אליו קרוב לבדוק אם הוא נרתע והוא לא. הייתי כ"כ קרובה. דני היה חייב להיכנס !
מה קורה אנשים ? סתיו אמא מבקשת שתרד למטה
אני שונאת אותו !!!!!!!!!!!!! סתיו קרץ לי ויצא. דני נשאר עומד בפתח הדלת.
"וואו כמה בובות"
"יאיי לי" אמרתי מעוצבנת
"מה העצבים ?"
"סתם ממש לא הפרעת"
"למה מה כבר עשיתם ?"
שתקתי, הוא לא זז.. "אילת הא ?"
"מעבירה נושא הא ? יאללה את באה למטה ?"
"טוב"

ירדנו למטה ...אמא ואבא שלי ישבו מול ערן וההורים שלו , סתיו כבר לא היה בבית. שאלתי את אמא איפה סתיו והיא אמרה שהקפיצו אותו לבסיס.

יופי , סתיו הלך. אין לי מה לעשות. הלכתי להתקלח ונכנסתי למיטה, לא היה מאוחר אבל נרדמתי.



טוב אז עד לכאן פרק 3.
ועכשיו ההפתעה - פרק 4 יהיה החופשה לאילת והוא יהיה פרק ספיישל ! אתם תהנו ממנו .

וכמובן נשמח לשמוע מחמאות, ביקורות, מחמאות, טענות, מחמאות, הערות, רעיונות לשיפור ומחמאות.

נכתב על ידי Both~Of~Us , 26/1/2010 16:05  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 2 !



שלום לכולם !
אני החצי השני בהנהלת הבלוג, החלטנו שפרק היא תעדכן ופרק אני אעדכן.

לפני שאני אעלה את פרק 2 רציתי לציין שיש עוד דמויות, וחילקנו את הדמויות בנינו כך שלא יצא קטע שמישהו שולט בכל העלילה.
לדוגמה, כשדני (אני) מדבר עם אח של קרן בכדי שלא יווצר מצב שאני אשלוט בכל הסיטואציה אז מנהלת הבלוג השנייה תהיה לאותו קטע אח של קרן.

תזכרו שכשקרן מדברת צבע הכתב הוא כחול וכשדני מדבר צבע הכתב הוא שחור.

אז....פרק 2 ! ( שנכתב בשיעור חינוך ולשון )

קיבלנו את התמונות וסרט הוידיאו של הצניחה ועזבנו את המקום בדרך למסעדה ערבית רגילה.

כשהגענו למקום שוב חקרתי אותו בעיניי, שיער שחור, עיניים תכולות-אפורות. באמת לא רע, יחסית לגילו הוא שרירי ויש לו גוף טוב. אבל 15 ?! לא יודעת.
בקיצור הגענו למקום ונכנסו למסעדה, תפסנו מקומות בפנים.

חיכיתי לראות מה היא מזמינה והזמנתי בכוונה הכל בדיוק כמוה. סתם בשביל הצחוק

חח התחמן הקטן הזמין בדיוק את אותם הדברים או שאני מתחילה להזות ויש לנו משהו במשותך ?

אכלנו, כולם דיברו..אני עוד שתקתי בגלל הראש שעוד הסתחרר מהצניחה, פה ושם ניסיתי להצטרף לשיחה אבל לא הצלחתי. כנראה שהיום הזה נגמר. היה ממש כיף, היה יום שבת פשוט מדהים !  נהנתי מכל רגע.
נפרדנו לשלום משפחה ממשפחה ונסענו הביתה

וואו באמת שהיה לי כיף היום, הצניחה היתה מגניבה, זה היה אחד מימי השבת הטובים שהיו לי והאוכל היה ממש טוב. 
מסתבר שאנחנו גרים דיי קרוב, לא הרבה נסיעה מהבית שלהם לשלי . בסוף נסענו הביתה

מיהרתי לעדכן את החברים בפייסבוק על הצניחה ולהעלות תמונות. קיוויתי שהיא תהיה מחוברת אבל רק ב-8 היא התחברה. רבתי עם עצמי אם לשלוח לה הודעה , בהתחלה רשמתי לה ב- wall שהיא מלכה על הסטטוס שהיא רשמה על הצניחה, כשהיא הגיבה לי שלחתי לה הודעה בפייסבוק.


"מה נשמע ילדון ?"
הכל טוב מה איתך ? למה את לא מעלה את התמונות ?"
"אממ ישנתי - כל הכיף הזה של יום שבת עשה אותי עייפה"
"פשש..הספקת לישון, חיים יפים יש לך. מה קורה ? "
"חח כן, הכל טוב אני גם מפוצצת מהאוכל אבל עוד מעט אני יוצאת."
"קול...רק שתדעי שהיה לי ממש סופ"ש כייפי ושיהיה לך שבוע מקסים."
"חח חמוד, תודה גם לך. טוב אני חייבת להתארגן ..ביי לך"

חיכיתי שהוא יתנתק , סתם הייתי עיפה אז לא היה לי כוח לדבר. נשארתי מחוברת, למרות שאני יוצאת עוד שעה והוא עדיין מחובר. אויש איתו.. שאחר כך לא יחפור לי על "לא אמרת שאת יוצאת?" כמו ילד בגן.
טוב לא יודעת למה זה מזיז לי אבל הייתי חייבת לשאול אותו : "חמוד אתה לא אמור ללכת לישון ?"
"חחח...תתני לי להינות עוד קצת מהסופ"ש לפני שאני הולך לישון ומתחיל שבוע חדש"
"אוקיי ...אז תהנה מהזמן שנותר ביי"
"ביי"

נכנסתי להתקלח במהירות וכשיצאתי בחרתי בגדים חמודים. אני נפגשת עם ידיד טוב שלי. נעמדתי מול המראה וסיקרקתי את השיער הזהוב שלי, העיניים החומות בהירות שלי נצצו, תמיד אחרי שאני בוכה או כשאני בקרבת מים העיניים שלי נוצצות, מוזר לא ? אחרי שהתארגנתי יצאתי מהבית.

כל השבוע השארתי את החלונית שיחה איתה בפייסבוק פתוחה ואת האמת גם את של אח שלה שאני חבר די טוב שלו, למרות שלא הזכרתי אותו עד עכשיו.
ראיתי אותה כל השבוע מתחברת ומתנתקת ולא שלחתי לה הודעה. ביום חמישי דיברתי עם אח שלה קצת אבל לא משהו מיוחד.
קיוויתי שתי דברים :
1. שגם בסוף השבוע הזה אני אראה אותה.
2. שהיא לא תראה בפייסבוק שיש לי חברה, למרות שאני במילא לא מעניין אותה אז אין מצב שהיא תראה..(ניסיתי להרגיע את עצמי)
אני אוהב את חברה שלי אבל קשה לי להסביר למה לא בא לי שהיא תדע מזה שיש לי חברה.

שמעתי את ההורים מדברים על זה שנצא עם המשפחה הזאת שוב בסופ"ש במהלך השבוע. לא ממש התרגשתי, ת'אמת שדיי נמאס שההורים מכריחים אותי לבוא איתם. איזה כיף ! להיות עם אח שלי ודני הקטנצ'יק הזה ? - לא נראה לי. אבל אין טעם להתווכח.
אמא שלי עוד שאלה אותי אם ראיתי את הוידאו של דני בפייסבוק..אמרתי לה שממש לא אכפת לי , חח אמא שלי אחת האמהות שתמיד חייבת לשמוע ולדעת הכל. שוב, אין טעם להתווכח איתה. נכנסתי לפייסבוק שלו.
עמדתי להיכנס לוידאויים שלו עד שפתאום שמתי לב ליד למטה  -  Dani is in A relationship 
וואלה..
כל הכבוד לילה.. מנסה להתחיל עם בנות בזמן שיש לו חברה, נכנסתי לצ'אט והוא היה מחובר. חחח אני ממש צוחקת לעצמי. הוא יכול להמשיך לחלום על דברים. טיפש קטן.

כל הדברים הסתדרו ! אח שלי קיבל חופש מהצבא אבא שלי לא לקח עבודה ואמא שלי מדברת הרבה עם אבא של קרן וערן בזמן האחרון. כנראה שאני אזכה לעוד סופ"ש מהנה . גם בלי קשר לקרן.. כיף לי עם אח שלה.

הסופ"ש מתקרב ומסתבר שהשבוע רון (ידיד קרוב שלי) מתכנן מסיבה בשישי בערב עד שבת בבוקר ואני יודעת שאני אהיה עייפה. אני כ"כ לא רוצה לפספס את המסיבה אבל אני חייבת לצאת עם המשפחה כי אמא שלי אמרה שיש לה הודעה להודיע לשתי המשפחות...טוב כנראה אני אלך למסיבה למרות הכל...עדיף לקום עייפה מאשר לוותר בכלל.

יש ! אנחנו הולכים אליהם בשבת. 
הגענו , אמא ואבא דיברו עם ההורים של קרן וערן שכבר נמאס לי להגיד ההורים של...אז קוראים להורים של קרן וערן איתי וטלי.
אני ואחי הלכנו עם ערן לחדר הסוני ושיחקנועד שראו לנו לאכול. רק אז קרן ירדה כאילו התעוררה הרגע...

שמעתי רעשים למטה ואמא צעקה לי לרדת לאכול . הבנתי את המסר, הם כבר כאן.
התלבשתי במהירות, שמלה קצרה בכחול בהיר, אחת ששכבה שם בארון, סירקתי את השיער וירדתי במהירות.
ואוו ! מי זה ? אוקיי סקירה ראשונית  - גבוה, שיער שחור , זיפים, שירירים, פנים יפות, עיניים אפורות. אוקיי מדהים !!!!
חייכתי את החיוך שלי ואמרתי "היי ...אתה ?"
"סתיו, אח של דני" (תכירו את הצבע האדום שמסמל שזה סתיו, אח של דני)
רגע שאלה חשובה.. "בן כמה אתה רק ? "
"אני בן 19, אני בצבא "
"מגניב, שנה הבאה גם אני מתגייסת"
השיחה הקצרה בנינו הסתיימה, כולם התיישבו לאכול.


טוב עד לכאן פרק 2. יצא הרבה אבל מי אמר שזה רע ? 
אולי זה קצת מעצבן כל הקטע של הצבעים אבל לדעתי הסיפור התרכז רק בשתי הדמויות דני וקרן כדי לא לסבך יותר מידי אתכם..נראה מה יהיה.
מחכה לשמוע מה אתם חושבים
נכתב על ידי Both~Of~Us , 14/1/2010 14:05  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

525

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBoth~Of~Us אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Both~Of~Us ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)