לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כוח בידיים אמונה בראש




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2010

נמאס


להיות שמנה. 
שונאת את עצמי. רע לי. אני מכוערת ושמנה.

מהיום- 6 ימים בשבוע חדר כושר. 45 דקות אירובי + או שיעור חיטוב או אימון משקולות ידיים+רגליים.
כ-ל יום חוץ משבת. 
לגבי אוכל. 
התזונה הטבעית הזאת אמנם עשתה לי טוב. מאוד. אבל אני כל היום אוכלת פחמימות זה לא הגיוני.

חוזרת לתפריט 500 קל' (אפשר גם פחות). בעיקר פירות וירקות. המטרה היא פשוט לא לאכול ורק כשאני לא יכולה עוד - אז לאכול. זה עבד עד עכשיו אז יעבוד שוב.

המטרה-
10/10/10 לשקול 50 ק"ג. 

היום -
בוקר : פירות=150
כוס קונפלקס=150
גלידה=150(סתם הרסתי)

צהריים- קרטיב קרח=60

ערב: כוס יין + סלט(יוצאת עם המשפחה...)

ספורט-כרגיל.
נכתב על ידי snaki2 , 22/7/2010 13:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לבד.


מאוד.







מחר:
בוקר- 3 כפות שיבולת שועל + תבלינים.


ביניים-
תפוח ירוק

צהריים-
סלט חסה + גזר/ ארטיק מטרה (רק 130 קל' וטעים טעים!)

ערב- לא יודעת עדין אבל כנראה יוצאת בערב, אז יהיה אלכוהול - אז משהו קטן ולא מזיק. אולי איזה פרי או סלט קטן.
נכתב על ידי snaki2 , 18/7/2010 22:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היום + מחר


בוקר
4 כפות שיבולת שועל+תבלינים
ביניים-
תפוח
1/2 יוגורט ביו 3%
צהריים-
2 גזרים
חסה (בערך כוס וחצי)
4 כפות שעועית
ברוקולי מאודה
1/2 כוס אורז מלא
נס קפה ללא סוכר חלב 1%

בגדול סיימתי להיום...אם אני אהיה מאוד רעבה אני אוכל פרי או ירק
או קופ' טונה במים...ודיאט ספרייט


מחר:
בוקר-
4 כפות שיבולת שועל + תבלינים

ביניים-
2 פירות

צהריים
סלט ירקות + שעועית 
או 
כוס אורז מלא + שעועית

ערב
ירקות מבושלים/ סלט חי

(אם אני יוצאת אז או כוס יין או שליש בירה)
נכתב על ידי snaki2 , 15/7/2010 18:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  snaki2

בת: 36





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsnaki2 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על snaki2 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)