לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 12

ICQ: 462526303 



מצב רוח כרגע:


הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2012

חיפוש שותפות (:


היי לכולם אני יודעת שאני דיי חופרת עם זה אבל כבר מלא זמן שאני מחפשת שותפה לבלוג.

אחת שלא שומרת שבת ויש לה כוח ובא לה לעזור לי.

אוקיי אז ככה ,

אני בצבא וחוזרת רק בסופשים שזה חמישי שישי שבת , ורק אז יהיה פוסט.

מי שיש לו כוח ורוצה שיציע את עצמו ,

אני צריכה מישהו שיודע לעצב כפתורים יפה , מצאתי אחת. אני רוצה עוד ,

אני מחפשת מישהו שיודע לעצב כפתורים בסגנון הזה שאני ממש אוהבת אבל אני גרוע בו ,

   

 

אלה כפתורים של השותפה החדשה.

אני רוצה מישהיא שיודעת להשתמש בישראבלוג , מעצבת בפוטושופ ,

יודעת להכין מדריכים בצורה טובה.

ואחת שיודעת להכין ס"ס\אנימציות.

תגיבו ,

 

שם -

גיל -

מעצבת בפוטושופ איזה -

בלוג אם יש -

דרכים ליצירת קשר -

דוגמאות -

שיהיה לכולם שבוווע טובב ויום טוב 333>

נכתב על ידי , 5/6/2012 08:48  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Volen Signatures ב-3/7/2012 23:05
 





3,559

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPassion H&D - מחפש שותפות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Passion H&D - מחפש שותפות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)