לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dark Princess


They say that I can't last a day in the real world I say you wouldn't survive one night in mine.

Avatarכינוי:  alex thinking

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2012

קשה לי להפסיק להזכר


"תודה לאל שהפסקת להתאמן"

"למה?"

"בגלל שתי השדיים המושלמים האלה"

"איך אתה יודע?"

"אני מנשק אותם עכשיו."

 

"בואי נסכם שאנחנו לא שותים יותר לבד"

"מה קרה?"

"כלום"

 

אולי עדיף לא לזכור באמת. עבר הרבה זמן מאז ששמרתי דברים כאלה לעצמי, זה מרגיש לא רע.

אני רוצה לעבור לגור באירופה בבניין פינתי בדירה קטנה וחמימה

באלי לקום כל בוקר עם ציוץ ציפורים, ארוחת בוקר מחכה לי ליד המיטה והוא לידי

באלי להיות מאושרת, להרגיש נקייה

לצאת לטייל ברחובות הקטנים של אירופה כשהשמש מאירה על פני

ידי אוחזת בידך ודבר לא נשמע מלבד הנקישות הקטנות של נעלי העקב הדקות שלי על הרצפה הנקייה

סיפור אהבה קלאסי של פריז במאה ה20

סיפור אהבה שאפעם לא יהיה לי

אני צריכה שינוי מהר

נכתב על ידי alex thinking , 27/9/2012 20:36  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,968
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לalex thinking אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על alex thinking ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)