לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dark Princess


They say that I can't last a day in the real world I say you wouldn't survive one night in mine.

Avatarכינוי:  alex thinking

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2012

גשם 3>


פשוט נעמדתי על השביל כשרק טיפות נותרו מהגשם הקליל 

בחושך, חסרת עונים

עומדת שם ומחכה שיגאלו אותי מיסורי.

מביטה אל השמים כאילו משהו שם יכול להציל אותי מהחיים האלה

הריח של הגשם הטרי ממלא את ריאותי

אני שואפת אותו בהיסטריה 

כמעט כאילו מפחדת שיברח

מרגישה את הלחות עוטפת את עורי, חודרת אל עורקי

אני קצת רעננה יותר עכשיו, טיפה יותר פיקחת

ובכל זאת אם היה רגע נכון למוות זה היה הרגע הזה.

גוררת את רגלי חזרה אל תוך הבית

חזרה אל השיגרה המשעממת, הבלתי נמנעת

מתיישבת שוב מול המסך כי זה כל מה שנותר לי

מחכה שמשהו יקרה, כרגיל את יכולה להמשיך לחכות.

נכתב על ידי alex thinking , 30/9/2012 02:37  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני צריכה גבר


אני ממש צריכה חבר

גבר

שיגן עלי

לא כמוך, ילד.

אני צריכה מישהו שלא מפחד כמעט כמוני

אני צריכה מישהו שמספיק בוגר כדי להכיל אותי

מספיק חכם כדי להבין אותי

מספיק חזק כדי לאהוב אותי

מישהו שתמיד יהיה שם בשבילי

אני ממש מתוסבכת

 

אני רוצה מישהו יפה כמעט כמוני

אבל רק כמעט

שיזיין אותי ממש חזק

שיגרום לי לצרוח

שיחבק אותי חזק ולא יעזוב

נכתב על ידי alex thinking , 29/9/2012 05:39  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני ממש מרגישה כאילו משהו חסר לי

יותר מההרגשה הריקנית של בדרך כלל

זה כבר יותר חזק מזה

אני מרגישה שאני צריכה שינוי וכמה שיותר מהר

הדברים אלה לא מסתדרים מעצמם

הם גם לא נעלמים

הם רק נעשים גרועים יותר עם הזמן

ואני מפחדת כי אני לא יודעת לעצור את זה 

זה כמו כדור אש שמתגלגל לעברי בעוצמה

ואין לי דבר לעשות מלבד להביט בו ולחכות שיפגע בי

נכתב על ידי alex thinking , 29/9/2012 04:46  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

5,968
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לalex thinking אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על alex thinking ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)