לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dark Princess


They say that I can't last a day in the real world I say you wouldn't survive one night in mine.

Avatarכינוי:  alex thinking

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2012

לכולנו יש שריטות, שלך קצת עמוקות יותר.


לפעמים אני מנסה להבין אם אני מגזימה בהערכה שלי כלפי עצמי.

אולי אני לא כזאת דפוקה כמו שאני חושבת שאני

עם זה קשה לי להסביר בדרך אחרת את מה שאני

אולי אני פשוט כמו כל אחד אחר

ואף אחד אחר לא יכול לשפוט את זה כי אף אחד אחר לא מכיר אותי מספיק כדי לדעת

אבל בכל זאת אני זוכרת שאמרת לי

"את לגמרי בסדר, לכולנו יש שריטות, שלך קצת עמוקות יותר."

וזה מה שהופך אותי למי שאני כנראה

ואני אוהבת את השריטות שלי

אבל לפעמים הייתי מקווה להיות בסדר לגמרי באמת

ולפעמים הייתי מקווה שמישהו באמת יצליח לראות אותי כמו שאני

מתחת לכל המסכות

מאחורי כל הצלקות

הלוואי שמישהו היה מצליח לראות אותי

ולאהוב אותי כמו שאני אוהבת את עצמי.

נכתב על ידי alex thinking , 20/11/2012 20:41  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כוסעמק


הכל קורס סביבי

כל העולם הדפוק הזה

הכל פה רקוב מהיסוד

אני לא רוצה לצאת מחדר 

בשביל מה?

לשמוע את הבולשיט שלכם

את האזעקות

את הפיצוצים

את אחותי הקטנה שיודעת הרבה יותר מידי

את ההורים שלי רבים 

את ההטפות שלכם

לראות את החדרים הממוגנים בכל בית ובית

כאילו זה נורמאלי שבכל פאקינג בית צריך להיות ממד

ואנחנו כבר רגילים לחיים הדפוקים האלה

כי שום דבר לא יכול לתקן את מה שקורה פה

צרחות של ילדים מבוהלים

חינוך דפוק

וגם אני דפוקה

קצת יותר מכל אחד אחר

וכל מה שיש לי להגיד זה

כוסעמק.

נכתב על ידי alex thinking , 18/11/2012 22:25  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




הלב שלי דופק חזק מידי 

כל הרגשות שלי מציפים אותי עכשיו

הלוואי שהיית פה לחבק אותי

 

נכתב על ידי alex thinking , 16/11/2012 20:15  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

5,968
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לalex thinking אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על alex thinking ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)