לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Mostly Mcfly :D



Avatarכינוי:  סתוניק D:

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2015

הרהורים


אני יושבת בחדר, מנסה נואשות להתרכז בללמוד לפסיכומטרי ותוך כדי מחפשת כל תירוץ לעשות משהו מעניין יותר.

מניחה שמצאתי..

3 וחצי שנים עברו מאז הפוסט האחרון שעלה לכאן, כמה אירוני שאז זה היה עם בגרויות..

פתחתי כל כך הרבה בלוגים אחרים בניסיון לפתוח את הלב באנונימיות, עם כל אחד מהם באה הבטחה שהפעם זה יהיה בלוג שאני אעדכן כל יום. כן בטח.

לא עובר יום בלי שעולים לי רעיונות לסיפורים, לדברים לכתוב עליהם אבל משהו בי נכבה.

אין בי כבר את הדחף המטורף לשבת שעות מול הקלסר השמן שלי ולכתוב על דף כל מה שעולה לי לראש.

אני עוברת על דברים ישנים שכתבתי וקולטת כמה השתנתי וכמה בעצם לא כל כך.

אני חושבת שאני יותר מתגעגעת לקהילה המטורפת שהייתה פה, שהייתי חלק ממנה.

לתמיכה, לידיעה שמישהו קורא את מה שאת כותבת וזה מעלה לו חיוך או גורם לו להשרעה, להרגשה שיש לך כל כך הרבה במשותף עם המוני אנשים שמעולם לא פגשת.

ופעם בתקופה אני פותחת אותם, את הבלוגים שהייתי מנויה אליהם, ששמרתי במועדפים, וקוראת אותם שוב.. מפנימה שהם לא יחזרו לפעול כי גם הם, כמו זה, לא עודכנו בשלוש שנים האחרונות.

ואני רואה בלוגים חדשים, ואת מי שמאכלס אותם, ופתאום אין לי איתם שום דבר במשותף.

הקהילה שלי כבר לא פה, גם בהם הדחף מת.

 

פעם הייתה לי הרגשה של כוח בידיים כשכתבתי, הרגשה שאני יכולה לטרוף את כל העולם ולהוציא על דף את כל המחשבות שלי בלי לחשוש ובלי לחשוב שאולי זה לא בסדר.

היום זה השתנה, ועם כמה שכל שינוי הוא לטובה, הייתי נותנת הכל כדי להרגיש את זה שוב.

נכתב על ידי סתוניק D: , 26/11/2015 13:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסתוניק D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סתוניק D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)