לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ART


were the world mine

Avatarכינוי:  art





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2014

עדכונים, עדכונים ועוד עדכונים~


אז מה היה לנו החודש?


מועדון הקוראים המשפיעים - אז התקבלתי לקהילה הכי נחשקת של

ידיעות, מועדון הקוראים המשפיעים של שנת 2014.


אני. מכולם. מי היה מאמין..?


בכל מקרה, בינתיים זו רק ההתחלה, אבל אני דיי מרוצה מזה שאני עומדת


לקבל אספקה של ספרים חינם (שאחרי זה אוכל לתרום כמובן) למשך שנה.


זה יתרום מאוד לסיטואציות בהן אני נתקעת בלי שום דבר כמעט לקרוא,


מה שקורה לרוב בזמן האחרון....




יום הולדת - כן כן.. אותו סבל כל שנה. והשנה אפילו החלפתי קידומת.


יאי לי!! |איזה זקנה אני גאד דאמ -.-|


שונאת ימי הולדת..


 


סריגה - מצאתי תחביב נחמד שדיי מעסיק אותי בחודשיים 


האחרונים מאז שחזרתי לצבא. עד עכשו יצא לי לסרוג רק שמיכה


קטנה וסוודר לחתולה המקסימה שלי (שעברה עיקור רק אתמול,


הפשושה המסכנה3>), אבל כבר התחלתי לקבל הזמנות מאנשים 


בבסיס שהתלהבו.


יאי מי.


 


16.5 חודשים לפז״ם - וזה אולי הדבר המרגש מהכל.


עוד 7.5 חודשים אני משתחררת!


אני מתההההה שזה יגיע כבר. נמאס לי מהצבא. 


נמאס לי מהעבודה. נמאס לי מהנסיעות והשעות המוטרפות.


נמאס לי אפילו מחלק מהאנשים...


נמאס נמאס נמאס!!!


אז כן, רק עד ספטמבר ודי.


 


עיקור - צ׳ארלי החתולה האהובה שלי עברה עיקור אתמול


ואחרי שחשבתי על זה קצת, זה באמת קשה להאמין


כמה היא גדלה. זה עוד שלב מכריע בחייה שהיא הייתה


צריכה לעבור (ולדעתי עשתה את זה באומץ רב!), ואני


פשוט אוהבת אותה וחושבת שהיא מדהימה וחזקה.


 


ונראה לי שזהו בינתיים.


נשתמע#



נכתב על ידי art , 23/1/2014 23:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





753

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לart אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על art ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)