לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רוצה להמשיך לרדת במשקל

כיף להמשיך לרזות


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2010

כמה איפשר עוד להוריד במשקל


כמה כדאי לי עוד להוריד במשקל ולמה אף אחד לא יכול להבין אותי

למה  קשה לי יותר מדי למה כואב לי שההורים שלי ככה ושהם לא

מבנים אותי למה כולם חושבים שאני רעה ולא טובה בשום דבר

 

נכתב על ידי דונה ברברה , 24/1/2010 11:41  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לתת את הנשמה


שלום בוקר טוב אני רוצה להמשיך ולרדת עוד קצת במשקל כי במשקל שאני נצאת עכשיו אני עדין שמנה

מאוד לא יודעת מה לעשות בקשר להורים שלי כי הם ניכנסים לי כבר לתוך הוריד גם חבר שלי אותו הדבר

נמאס לי שהם ככה איתי ולא מבינים שום דבר מהחיים שלהם לא אכפת להם שאני מרגישה ככה

וגם שנימאס לי להיות ככה מה למה דווקה כי אני כמעט ובקושי אוכלת ואני עושה המון המון ספורט

תעזרו לי בבקשה אם יש עוד דרכים להמשיך ולהוריד עוד במשקל תודה

נכתב על ידי דונה ברברה , 24/1/2010 11:35  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לתת את הנשמה שלי


שלום בוקר טוב מה אני יכולה לעשות כול מה שאני עושה עם הדיאטה שלי רוצה לרדת

עוד במשקל נימאס לי מההורים שלי לא אכפת להם מה עובר עלי ומה קורה איתי כי אני בקושי אוכלת ארוחה אחת ביום ממש ממש בקושי אני לועסת מסטיק ועושה הרבה התעמלות בבקשה תעזרו לי איך להוריד עוד קצת במשקל ומה לעשות עם חבר שלי וההורים שלי תודה

נכתב על ידי דונה ברברה , 24/1/2010 11:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  דונה ברברה

בת: 40




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדונה ברברה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דונה ברברה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)