לפני שלושה חודשים בערך, פרסמתי סטאטוס בפייסבוק שכתוב בו "31 סיבות לאהוב אופנה". הסטאטוס מתייחס לקולקציה שבידיוק סיימתי אז (אחרי שציירתי כל דגם אולי 4 פעמים), קולקציית הולנד (צודקים, לא העלתי אותה לפה, אבל זה בסדר לא העלתי לפה עוד כמה קולקציות). שבוע שעבר, שלושה חודשים אחרי (ושלוש קולקציות אחרי) פרסמתי את אותו הסטאטוס, בלי שאני זוכר בכלל את הסטאטוס שלושה חודשים לפני. אחרי שכתבתי אותו נזכרתי שכתבתי משהו דומה, חזרתי אחורה בעמוד שלי בפייסבוק והפלא ופלא, צדקתי, כתבתי את אותו הסטאטוס, ולא סתם את אותו האחד, אפילו עם אותו מספר!
אחרי הרבה זמן של בניית לוח השראה מתמונות מכל מני מגזינים שאני שומר (שלא באמת עזר לי בתהליך העיצוב, צר לי לבשר לכם, זה סתם טריק שיווקי של מעצבים כדי שמישהו יחשוב שיש משהו שפוי מאחורי המוח המטורף שלהם) וחשיבה אינטנסיבית על רעיונות חדשים לקולקציה, התיישבתי לצייר. בהתחלה הלכתי עם כל מני מקורות השראה ורעיונות שהיו לי, זה היה סתם עלוב ולא חדשני בכלל. איכשהו הגעתי למה שאתם הולכים לראות, אומנם אין לזה השראה ברורה, או נושא מסויים, אבל זה בהחלט אחיד ותבניתי. זה בעיקר שילוב של הרבה דברים שאני אוהב שהשתלבו טוב ביחד, כל-כך טוב שהם הפכו ל31 דגמים שונים. כל אחד ותהליך והיצירה שלו נכון?
מוזמנים להביע את דעתכם. (לחצו להגדלה!)































אהבתם? תמליצו!
להת', תומר.
אגב, מצטער על הפוסט הקודם, הוא אמנם היה מאוד משעשע אבל הוא פשוט היה מפגר ולא קשור לאופנה. זה מה שקורה כשאתה מסכים לכתוב סיקור על משהו שהיה קשור לאופנה בהתחלה אבל אח"כ הפך למשהו אחר לגמרי. עמכם הסליחה. רק רציתי להבהיר - אנחנו לא הולכים להפוך לבלוג ממוסחר ומגעיל שהפוסטים שלו על אופנה הם מקריים בהחלט, זה היה חד פעמי. כל עוד זה לא הזמנות לאירועים, או דברים שמציעים לנו שקשורים באופנה, אנחנו מבטיחים שלא תראו אותם פה. אתם יכולים להיות שקטים. אני מבין את הדאגה והאכזבה שלכם, גם לי היו הרבה ספקות בקשר לפוסט הזה. ואם כבר בבלוגים מסחריים עסקינן - גם לכם נמאס לראות שבלוגרים שנהיים מפורסמים מתחילים לעדכן פעם בחודש? זה מעצבן אותי, זה, ובלוגרים שלא עונים לתגובות.
עריכה;
חדש! רשימת "פרסום נקי".
בעקבות הבעיה שהצגנו בקטע הנ"ל, (המוסר שבפרסום דברים שלא קשורים לאופנה בבלוג ומצד שני הרצון לפרסם דברים חשובים ו\או להיות בקשר טוב עם חברות יח"צנות) חשבנו על פתרון יצירתי - רשימת "פרסום נקי". הרשימה החדשה באה לפרסם דברים בלי לפגוע באיכות התוכן בבלוג ובלי 'להכריח' את הקוראים לקרוא מתוך אינטרסים אישיים שלנו. הרשימה נמצאת אחרי הרשימה "עדכוני אופנה" ובתוכה פירוט תמציתי של פרוייקטים מיוחדים ומבצעים.
אנו ממליצים לא לסלוד אוטומטית מהרשימה, יש מגוון רחב של פרוייקטים שחשוב להשתתף בהם ובהמשך יהיו גם מבצעים של חברות שונות שכדאי להתעדכן בהם. זה לא מצריך הרבה מזמנכם וזה שווה את הדקה הזאת.
מדי פעם תקראו ותתעדכנו, מי יודע, אולי תמצאו משהו שילהיב אתכם.
אם יש שאלות על הרשימה או על הפרוייקטים ברשימה, נשמח לענות בתגובות.
המשך שבוע נהדר,
ג'קי ותומר.