לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Mr. Wexler

בן: 27

Skype:  israel5691 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2015

שונא חופש


למרות שאני בטוח שזה ישתנה ממש בקרוב (אהמ*צבאעודשנייה*אהמ*פאק*אהמ), אבל אני שונא לא לעשות כלום. אני מרגיש בטט גדול. סופסוף הגיעה אליי התעודת חובש הרשמית שלי (ביום שישי) ולא יכולתי לעשות כלום כל הסופש. הייתי חושב על ללכת לטייל באיזה מקום אבל אני במרכז העיר ואין לי אוטו. זה פשוט מרגיש כזה נטל שלא עבדתי כל כך הרבה זמן, אם כבר אני הייתי מחלק את זה ככה שיהיה מנוחה באמצע השבוע יום אחד וגם בשבת. מצד שני אם היו מתיעצים איתי בקשר לדברים כאלה אז היו לי הרבה יותר דברים לשנות פה. טוב בכל מקרה אני שמח שהסופש הארור הזה נגמר כי עכשיו אני יכול לקבוע ראיון עבודה עם "מסלולים" ולהתחיל לעבוד בקרוב :)

 

לילה טוב, מקווה שלכם עבר הסופש יותר טוב.

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי Mr. Wexler , 3/10/2015 22:20  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



6,188
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMr. Wexler אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mr. Wexler ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)