לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Mr. Wexler

בן: 27

Skype:  israel5691 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2015

סעמק


אז יש מצב לאינטיפדה שלישית, איזה יופי. למען האמת אף פעם לא הושפעתי מהפיגועים או מהאפשרות של מלחמה או ממלחמה בכלל. הייתי עצוב ופחדתי, זה כן. אבל זה תמיד היה משו מופשט. בגלל שזה לא היה קרוב אליי, לא באמת. למזלי אני לא מכיר אף אחד שהושפע מפיגוע או מישהו מהמשפחה שלי. 


אבל היום היה פיגוע דקירה שני רחובות מימני, ואני פחות דואג לעצמי בקטע הזה (כן דואג אבל בקטנה) כי דודה שלי עברה לגור קרוב אלינו (ואם אני לא טועה הפיגוע דקירה היה ברחוב שלה) ויש לה בת בגיל שנה וחצי. ואני באמת דואג לה (לרוב אני שונא ילדים אבל כנראה בגלל שהיא משפחה או משו כזה). ואני לא יכול לתאר את מה שאני מרגיש חוץ מבמילה סעמק. עכשיו לא רק זה (לא שזה לא גרוע מספיק), כל הפיגועים האלה פוגעים לי בעבודה ובביטחון בכלל- כולם רוצים מלווים חמושים לטיולים ויש כאלה שמבטלים את הטיולים מחשש לביטחונם (בצדק). הייתי אמור להתחיל לעבוד מחר לטיול של יומיים ובסוף בוטל לי בגלל שאין לי רשיון לנשק. אז כל הטרור הזה די מצליח להגיע אלי, לקח לזה כמה שנים אבל הינה גם אני נפגע-נפשית, כלכלית ובטחונית. 


אני רוצה להודות לכל האחראים למצב הזה- אירגוני טרור שנותנים השראה למפגרים ולא לשכוח את האדם הנפלא שכבר 12 שנה מבטיח שהוא ישמור עלינו (לא, אני לא מדבר על יהוה), ביבי! כן ביבי תודה רבה לך שהצלחת לפתור את בעיית הביטחון שלנו על ידי כך שאתה לא החלטי, לא הומני ולא חכם בעליל. 


כי אם אתה בעד ביטחון (וכל מי שיש לו יותר מ70 IQ יודע שאתה לא רוצה לפתור אותה כי בלעדיה לא יבחרו בך אנשים מפוחדים) אתה היית עושה משו, אבל באמת. בצוק איתן חמא''ס הפר הפסקת אש פעמיים, איך אנחנו (או יותר נכון אתה)? כלום! לא שום פעולת תגמול, שום דבר שיראה לעולם שאם פוגעים באזרחים חפים מפשע אתה לא תיתן לזה לקרות. מה אנחנו עושים למחבלים שתפסנו? נותנים להם לעשות תואר, לא הורגים אותם לא מענים אותם, לא. ניתן להם פרס, כי הרי סטודנטים נורמטיבים צריכים לדאוג מאיפה הארוחה הבאה שלהם מגיעה אבל מחבל שניתפס יקבל את זה בחינם. גאוני.


ורק כדי להבהיר, אני בשום אופן לא מאמין באידאולוגיה של הימין, אני בהחלט רוצה שלום פה, אבל אם אנחנו רוצים את הערבים כבעלי ברית עלינו להתייחס אליהם כאל בני אדם שווים לנו- אם הם פוגעים בנו לא לשתוק ובטח שלא לתת להם על זה פרס. 


איך לעזאזל מפוסט אישי הגעתי לפוסט רנט על ביבי? 


פאק עם המדינה המקוללת הזו רק דם ואלימות על חברים דמיוניים


עריכה: בקשר לקטע עם העבודה, בדיוק קיבלתי משו אחר שצץ ועכשיו אני חושב מה אם יהיה לנו פיגוע שם.

נכתב על ידי Mr. Wexler , 8/10/2015 19:32  
הקטע משוייך לנושא החם: אינתיפדה שלישית
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



6,188
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMr. Wexler אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mr. Wexler ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)