לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Mr. Wexler

בן: 27

Skype:  israel5691 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2015

אם סטלן היה מקים בית ספר...


אתמול חזרתי מהטיול הראשון שהיה לי בחברת מסלולים, זה היה עם אנקורי- בית ספר שהוקם על חזונו של סטלן. 


נכון בתיכון שלכם היה (או עדיין) רק מורה אחד או אולי שניי מורים מגניבים? שם כל מורה הוא המורה הזה. והטיול היה יותר כמו נופש, 


בקושי זזנו או עשינו משו שמאמץ את השרירים (מאכזב אבל באותו זמן גם לא כי אני עצלן). זה די הפתיע אותי שלבית ספר כזה קוראים אנקורי כי אני מכיר את השם מהספרים לפסיכומטרי והילדים שם הכי רחוקים מיזהלשון


בכל מקרה היה צחוקים ברמה מטורפת, אפילו שהטיול לא היה מאורגן בשיט- עד כדי כך שהמאבטחים נאלצו לישון במלון אחר ואני עם המורים בגלל שלא נשאר מקום באכסניה. קשה להסביר את האווירה של המקום מבלי להיות שם (אולי כי אני קצת פלגמט) אבל זה פשוט הרגיש כאילו הסתובבנו בענן של גראס. ביום השני גם בקושי עשו משו ובערב הלכו למועדון, זה היה סבל רציני אבל אין לי כוח להכנס לסיבות שאני שונא מועדונים בפוסט הזה (הגרסא הקצרה- מוזיקה מופצצת אוזניים ואורות שעושים אפילפסיה). וביום האחרון הם עשו קייקים ועוד כל מיני שטויות, הייתי נכנס איתם אבל לצערי זה היה אומר שהתיק חובש שלי היה נרטב ואז הציוד היה נהרס. 

נכתב על ידי Mr. Wexler , 16/10/2015 09:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



6,188
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMr. Wexler אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mr. Wexler ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)