לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כל מה שעולה על רוחי וצלחתי בבלוג אחד ומיוחד

Avatarכינוי: 

בן: 40

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2013

קנדה.


טוב, אני חוזר זמנית מהפגרה לצורך פרסום 2 פוסטים עוקבים על הביקור שלי בקנדה...

ההפך מחברי פרוסקריפטור שנתן לתמונות שלי גם פרשנות, אני פשוט אפרסם אותם, למי שמעוניין בקצת מידע קיראו כאן. 

בכל אופן, יצאתי לקצת חופש בקנדה ביקור קרובי משפחה באונטריו, וכמובן חברי פרוסקריפטור.

ההפך מרוב האנשים שאני מכיר, חופשה אצלי זה לא תירוץ לעשות קילומטראז'ים על פני ארץ שאני לא מכיר, או הליכות לראות איזה מבנה עתיק שרוב הסיכויים שימשיך לעמוד אחרי שאני אחזיר נשמתי לבורא, אלא יותר לנוח, לאכול וכמובן לשתות.

 

הרשמים שלי מקנדה הם בסך הכל לטובה, שקט, רגוע, זול ומלא אסייאתים שמדברים אנגלית כמו שאני מדבר מנדרינית, והכי חשוב נטול דאגות ו4 כיווני טילים אשר ישנם כאן בארץ. והשפע, או אלוהים השפע.

 

בכל אופן, ל]וסט ישנם 2 מטרות, הראשונה זה לנקר עיניים, והשניה זה להוכיח לפרוס' חברי שהוא טועה, ואני כן אפרסם פוסט, כמו שהוא טעה בטענה שלא היה לי שיער ארוך! הא!

 

התמונה צולמה איפה שהו מעל יוגוסלביה לשעבר, לפחות כך ע"פ המפה במסך האישי במטוס. (תודה לחברת פייזר על ה-זאנקס)






















































 

 

קצת אוכל...

 

 




 

וכמובן אני, אחרת איך יאמינו שהייתי שם :)

 


 

זהו, הפוסט הבא הוא על האגמים אשר חברת YRT (חברת האוטובוסים) הועילה בטובה להביא אותנו אליהם מבלי לעשות הליכה ארוכה מדיי.

 

שבת שלום.

נכתב על ידי , 12/10/2013 12:23  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביג-אל ב-19/10/2013 21:28



הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , תחביבים , בישול
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לביג-אל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ביג-אל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)