לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כל מה שעולה על רוחי וצלחתי בבלוג אחד ומיוחד

Avatarכינוי: 

בן: 40

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2014

משהו נחמד


איש אחד חזר הביתה מהעבודה בשעה מאוחרת, עייף ומרוגז ומצא את בנו בן החמש מחכה לו בפתח הבית  
"
אבא, אפשר לשאול אותך שאלה  ?"
"
בטח, מה העניין?" ענה האיש  .
"
אבא, כמה כסף אתה מרוויח בשעה?" 
"
זה לא העסק שלך, למה בכלל אתה שואל שאלה כזאת?" השיב האב בכעס.
"
אני פשוט רוצה לדעת. בבקשה ענה לי. כמה כסף אתה מרוויח בשעה?" הפציר בו בנו הקטן.
"
אם אתה ממש רוצה לדעת, אז אני מרוויח 100 שקלים בשעה". 
"
אהה", אמר הבן הקטן בראש מורכן ואז הוא הרים את ראשו: 
"
אבא, אתה יכול בבקשה להלוות לי 50 שקלים?"
האב רתח: "אם הסיבה היחידה בגללה שאלת את השאלה הזאת, היא כדי לקבל קצת כסף בשביל לקנות לעצמך צעצוע מטופש או איזו שטות אחרת, אז לך עכשיו ישר לחדר שלך, תכנס למיטה ותחשוב בבקשה, למה אתה מתנהג בכזאת אנוכיות. כל יום אני עובד שעות רבות וקשות כל כך ואין לי זמן להתנהגות ילדותית מהסוג הזה."

הילד הקטן הלך בשקט לחדרו וסגר את הדלת.

האיש התיישב, כועס אפילו עוד יותר על השאלה של בנו. איך הוא מעז לשאול שאלות רק בשביל לקבל קצת כסף?
אחרי שעה, האיש נרגע. הוא התחיל לחשוב שאולי היה קצת קשוח מדי עם בנו. אולי יש משהו שהוא באמת צריך לקנות עם ה-50 שקלים האלה? והאמת היא, שהוא לא מבקש כסף לעיתים קרובות...

האיש ניגש אל החדר של בנו ופתח את הדלת: "אתה ישן בן, הוא שאל?"
"
לא אבא, אני ער" ענה בנו.
"
חשבתי שאולי הייתי קצת קשוח אתך קודם" אמר האב, "היה לי יום ארוך והוצאתי את כל הכעס שלי עליך, הנה לך 50 שקלים". 
הבן הקטן התיישב במיטה וחייך.

"תודה, אבא!" הוא קרא. אז הושיט את ידו אל מתחת לכרית והוציא משם מספר שטרות מקומטים.
כשהאב ראה שלבנו כבר יש כסף, הוא התחיל להתרגז מחדש.
הילד הקטן ספר במתינות את הכסף שלו והתבונן באביו.

"למה אתה צריך עוד כסף, אם כבר יש לך?" רטן האב.

"כי לא היה לי מספיק" ענה הבן, "אבל עכשיו יש לי. אבא, יש לי עכשיו 100 שקלים!"
הוא הגיש אותם לאביו
"
האם אני יכול לקנות שעה מזמנך? בבקשה, בוא מחר מוקדם הביתה, אני רוצה לאכול יחד אתך ארוחת ערב..."

האב פורס ידיו, מחבק את בנו הקטן ומתנצל.

זכרו! הדברים החשובים והיקרים ביותר, הם אלה שלא נמדדים בכסף. אהבה וזמן אומנם אי אפשר לקנות, אבל אפשר להשקיע אותם מכל הלב באנשים שאנחנו אוהבים. זו המתנה היקרה ביותר שאי פעם תוכלו להעניק לילדים שלכם. זכרו, "כדי להיות בזכרונות של ילדיכם מחר, עליכם להיות בחייהם היום".

 


 

בסיפור הזה נתקלתי בפייסבוק, וזה כלכך נכון, רק כאשר אתה מאבד משהו שהיה כלכך יקר לך, אתה מבין את זה. עצוב תשקיעו באנשים החשובים בחייכם, תתנו להם מכל הלב, תאמינו לי זה משתלם.

 

נכתב על ידי , 6/4/2014 12:12  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמלי ב-20/4/2014 13:23



הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , תחביבים , בישול
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לביג-אל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ביג-אל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)