לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ELEMENT_*

כינוי: 

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2010

בלוג חדש : )


 

היי קוראים לי ליאן |שם בדוי| אני בת 13 מחור בדרום*_*

אממ.. אנוכי מעדיפה לא לחשוף יותר מידי פרטים.

אני רוקדת מהלב ומציירת מהנשמה.

פתחתי את הבלוג הזה כי אני חושבת שאסור לשמור דברים בבטן ואני צריכה לשפוך אותם,

רק שאין לי למי אז זה יהיה נחמד לספר אותם לאנשים שאני בחיים לא אפגוש.

אז אני מקווה שנהנה, ביי ביי עד לפעם הבאה

 

ל י א ן

(שמחכה לאחד שיעשה לי ת'יום ויכין לי חתימה חמודהXDD)

 

   

נכתב על ידי , 18/1/2010 17:30  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLIAN_B.G אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LIAN_B.G ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)