לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

גשר האהבה שירים מהלב


בלוג שיכלול שירים שאני כותבת, תחרויות שאני עושה, וגם קצת חוויות אישיות. הבלוג מוקדש לכל מי שמרגיש שהוא/היא יצירתיים ומקוריים!.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2017

אשפוז אחר אשפוז ושנה טובה


לאחרונה קרה הרבה בחיים שלי.

עברתי דירה, אימצתי עוד שני כלבים בנוסף לבאפי שלי, באנדיט וסוויטי, כשלבאנדיט יש לב על הפנים, וסוויטי אחיו, הוא עיוור בעין אחת. הם עכשיו בני שנתיים והם החיים שלי.

המצב הפואי שלי החליט להתדרדר ואני כל חודשיים שלושה, מוצאת את עצמי מתארחת לשבוע שבוע וחצי, בפנימית א' בבי"ח נהריה, עם איבודי הכרה. ועכשיו הסתבר אחרי שהנוירוכירורג החדש בבית חולים, בדק את הסי טי שלי גם הקודמים, שכל הרופאים לפניו אמרו שהכל בסדר, ושזה רק בראש שלי, שבאמת משהו לא בסדר והנקז המוחי שלי (שנט) מנותק. כנראה כבר מ 2011 והוא רוצה לנתח אותי בהקדם. אז יש לי למה לצפות אוף. אבל לפחות אני אמורה להרגיש הרבה יותר טוב אחרי זה. ולהפסיק לאבד את ההכרה כל כך הרבה. גם זה משהו אני מניחה אז נראה מה יתפתח. שיהיה לכולכם שנה טובה מאושרת מתוקה ושמחה והכי חשוב בריאה

באהבה גלית

נכתב על ידי , 19/9/2017 21:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 50

MSN: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
48,977
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , בעלי חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשת הנחש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשת הנחש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)