לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2010

מאירועי השבוע החולף


הערות שקיבלתי בשבוע האחרון

 

 

"את צריכה להיות רצינית יותר"

 

"את צריכה להוכיח שאפשר לסמוך עליך"

 

"את צריכה לעשות כל מה שאומרים לך ולשתוק"

 

" זה לא בסדר שאמרת את זה, את צריכה לשים לב לדברים האלו יותר"

 

"את צריכה להיות יותר עירנית"

 

"אסור לעשות טעויות"

 

"את חייבת לשנות את הגישה"

 

"יש דברים שאמרת שלא נתפסים פה טוב"

 

וגם:

 

"למה אתם לא מתחתנים"?

 

"המגפיים שלך צועניות"

 

"את צריכה דיאטה"

 

"את צריכה למתן את התגובות שלך"

 

 

 

 עוד מישהו?

נכתב על ידי , 28/1/2010 10:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תהיה


יש אנשים שמתחילים ישר מלמעלה. נכון , אין הרבה כאלו. אבל יש אנשים שהתמזל מזלם ויש להם נקודת פתיחה מאוד טובה לחיים
יצא לי לתהות השבוע: האם תמיד צריך להתחיל מהתחתית כדי להגיע לאינשהוא?
האם צריך להתחיל מהעבודה השחורה שלא אוהבים, מדרג נמוך, ממקום נחות כדי בסוף אחרי "עבודה קשה" להגיע באמת לאן שרוצים?
כל החיים שלי הייתי צריכה להלחם כדי להשיג דברים, נקודת הפתיחה שלי לא הייתה מהטובות
אבל עכשיו, יוצא לי לחשוב: למה בעצם לי זה לא קורה? האם נסחפתי לתוך דפוס מסויים שבו אני תמיד מוצאת את עצמי באותו מקום?
למה אני לא יכולה להגיע לאן שאני רוצה בלי לעבור את השלבים הראשוניים של עבודה שחורה שאני שונאת?
אולי הבעיה היא בי? אולי הבעיה היא בסביבה?

אולי זו אני שצריכה לחפש ישר את מה שאני רוצה ולהתחיל שם
ואולי אין לי מה להציע כדי להגיע ל"שם"
אולי כן החיים שלי הם דפוס של עבודה קשה התחלתית , אולי ההשקעה עכשיו תשתלם בעתיד?
ואולי אני פשוט מכניסה את עצמי כל פעם מחדש לאותה משבצת?

איך הופכים את החיים למשהו שכן רוצים להיות בו?
האם הרדיפה הזאת אחרי התארים והכינויים היא בעצם אשליה?

אני מקווה שאני אמצא את התשובות לבלבול..


נכתב על ידי , 23/1/2010 21:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דרושות: חברות


זה קרה בדרך הביתה מהעבודה, סימסתי ל2 חברות שלי וניסיתי להשיג עוד אחת שהייתה בממתינה (ולא חזרה אלי)

ואף אחת מהן לא הגיבה חזרה.ופתאום הבנתי, אין לי חברות.

מה בסך הכל ביקשתי? לשבת ביום שישי הקרוב, שאמור להיות גשום בבית קפה ולאכול עם חברה ארוחת בוקר, לשבת על חביתה וקפה ולרכל על כל העולם.

מוזר, יכול להיות שזו רק אני , או אולי בגלל נסיבות החיים שפתאום כולם נעלמות.הרי אני נמצאת בגיל שכולם כבר מתחתנים,ואפילו מביאים ילדים. וכל אחת עסוקה בעולם שלה. ואולי זה פשוט האנשים שאותם הכרתי&amp;nbsp;

הסבר קטן:

האחת - הייתה חברה ממש טובה בתקופה האוניברסיטה, היינו יוצאות המון ביחד. בשנה האחרונה עברה לגור בת"א, התחילה לעבוד כדיילת, ומאז די לא רואים אותה.

השנייה והשלישית - חברות ממקום העבודה הקודם שלי, שהיינו בקשר ממש טוב ומאז שאני לא עובדת שם הקשר די התרופף

אז מה המסקנה המתבקשת? שאי אפשר כבר ליצור קשרים חברתיים בלי מסגרות?

בן זוגי היקר מחזיק בתיאוריה שנשים לא יכולות להיות חברות , שגם אם אנחנו רוצות או מנסות תמיד יש תחרות סמויה ( או לפעמים לא) בין נשים, מי יותר מוצלחת, למי תהיה את החתונה הכי יפה (כמובן שזה בא אחרי ה"מי תתחתן קודם"), למי יש בעל יותר מוצלח וכו' וכו'

אני לא יודעת, החברה הכי טובה שהייתה לי 9 שנים יום אחד החליטה שלא בא לה יותר. אז אולי הוא צודק.

בכל מקרה, זה די מבאס לדעת שהקשרים היחדים שנותרו לך הם וירטואלים ושאין לי עם מי לשתות קפה ביום שישי בבוקר

נכתב על ידי , 20/1/2010 16:15  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 41



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

111

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לapfelstrudel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על apfelstrudel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)