לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


שם בדויי אותם חיים!

Avatarכינוי: 

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2010

זה המסר שלי אליכם...


אז ככה פתחתי את הבלוג הזה כדי לכתוב על הבעיות שהיו לי עם עצמי ועם עוד כמה אחרים שהיו מרכזיים בחיי.
זה נגמר. תם עידן עמרי, ירדן ואמיר.
יש לי חבר, מהעבודה בן אדם מדהים - נקווה שיחזיק מעמד.

זה המסר שלי אליכם:
הכל מסתדר, נכון שגיל הטיפש עשרה הוא גיל מעצבן אבל גם גיל שבו עם כל האיסורים, עדיין הכל מותר.
להתנסות עם בני המין השני, או עם בני אותו מין, לבחירתכם.
ללמוד, לגלות, כי הבגרויות והלימודים אלה בעצם הצרה הכי גדולה שלנו בחיים.
לפחות שלי.

תהיו אופטימים, הכל מסתדר בסופו של דבר!
נכתב על ידי , 25/1/2010 11:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אזהרה: הקטע הבא לא מצונזר


הקור והשביזות שיש בשבוע האחרונים לא ממש עוזרים נגיד ככה.
בא לי לעשות משהו יוצא דופן.
משהו שיגרום לי להרגיש ששווה לחיות
אל תתפסו אותי במילה, אני אופטימית
אני אהובת את החיים, אבל הים מיצו את עצמם
צריך משהו שינער קצת את הלו"ז הקבוע והמשעמם.

טוב אז יום חמישי נצא מעיר, נכנס למסיבה
קונדום בת.ז 
אני לא שרמטוה, גם לי מותר
לרצות ולתכנן, להנות ולקוות שנגמור גם על הדרך.
אם כבר אז כבר

אין לי סיבה לחסוך במילים, זאת מי שאני, אוהבת להנות, לזרום
ולא לחשוב פעמיים
רוצים צנזורה תראו mtv 

אחרי בגרות באנגלית:
נתפרק
נהנה
נרקוד
נשכח מכל הזיוני שכל ששמעתי עד היום
ונחפש זיונים שיועילו קצת יותר

סופ"שמעולה שיהיה לנו
נכתב על ידי , 21/1/2010 17:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה אני עכשיו?


דעתי הייתה ידועה, הייתי סגורה על הנטיות שלי, הבנים רודפים אחריי וכיף לי עם זה. היו לי הרבה חברים ואהבתי אותם, הכרתי הרבה בנים ונמשכתי אליהם.
אבל עכשיו אני נמשכת לבת, עכשיו כיף לי עם בת, אבל גם אני בת וזה לא מסתדר לי.
זה מגעיל אותי ומדליק אותי כאחד.
לא הרגשתי כלום שבנות נגעו בי, ישבו עליי, חיבקו אותי, ישנו איתי, כלווווםםם!
למה עכשיו כן?
אני לא רוצה, מסרבת להאמין שאני יכולה להיות דו מינית, אסור, זה לא מקובל.
לא רוצה למצוא את עצמי מאוהבת בחברה ולהקשיב לה כשהיא מספרת על בנים שפגשה!

נכתב על ידי , 21/1/2010 17:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

120

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdana_lo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dana_lo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)