לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שיוויון זכויות לסרגלי פלסטיק עכשיו! =]

הרהורים על החיים,ביקורות על החיים בחברה שלנו,לפעמים גם סתם שטויות והרבה מחייו של כל מתבגר מצוי =]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2010

תופעת האלכוהול אצל בני הנוער ואצל אנשים בכלל..


אוקיי,לא יכלתי שלא לכתוב על הנושא הזה שמעסיק את רובנו כבר המון זמן.
מדי יום אנחנו רואים מעשי אלימות שהולכים וגוברים,ואיתם הולכת וגוברת גם תופעת שתיית האלכוהול,וכנראה שזה די ברור שזה דיי תלוי אחד בשני...
אז נכון,אלכוהול זה לא דבר כ"כ טוב,במיוחד לא בכמויות (ובמיוחד לא כשזה וודקה בפחות מ 30 שקל,אבל זה כבר לנושא אחר..)
אבל לחשוב שמי ששותה הוא ישר מפלצת שצריך להפריד אותה משאר האנשים בעולם,זה ממש לא נכון!בנושא הזה יש כמה בעיות:
האלימות-תאמינו לי,רוב האנשים שנהיים סופר אלימים תחת השפעת אלכוהול,הם אנשים שבד"כ אלימים מטבעם,ואלכוהול כידוע מטשטש גבולות,ואם אדם אלים גם כשהוא לא שתה,אז בטח שכשהוא יהיה "מסטול" המצב יהיה הרבה יותר גרוע,ולכן אם באמת רוצים לפתור את בעיית האלימות,קודם כל צריך להתחיל בחינוך,כי אני בטח שאדם שמטבע ההתנהגות שלו הוא לא אדם אלים שמחפש כל היום לריב,הוא לא יהפוך לכזה גם אחרי קצת וודקה,הבעיה היא שלצערנו לא חסרים אנשים אלימים בעולם,ובשביל לפתור את זה צריך להתחיל מכיוון אחר לגמרי של פעולות נגד אלימות,שלא כוללות להתקרב יותר ויותר ל"חוק היובש" כמו שהיה פעם בארצות הברית,כי אני בטוח שהוצאת אלכוהול מחוץ לחוק(נראה רחוק אבל במדינה כמו שלנו זה עוד עלול לקרות) לא תגרום להיעלמותה של האלימות בעולם,ומי שכ"כ ירצה לשתות יצליח בסופו של דבר להשיג בקבוק או שניים בדרך כלשהי...
ממדי צריכת האלכוהול הענקיים שיש היום-אז כן,לזה יכולות להיות הרבה סיבות ,זה יכול להיות סתם בשביל "לתפוס ראש" פעם ב 900 שנה בשביל להנות,זה יכול להיות בשביל הפוזה(שזה לדעתי הדבר הכי מפגר שקיים-סבבה,גם אני שותה לפעמים,אבל אני עדיין לא מצליח להבין מה כ"כ מגניב בילד בן 12 שמרוח על הספסל ב4 לפנות בוקר כשהוא במצב של טיפת וודקה אחת לפני הרעלת אלכוהול,על מי לעזאזל הוא מנסה לעשות רושם??)וזה יכול להיות גם בגלל הצורך של הרבה אנשים לברוח מהמציאות,שפה הבעיה היא לא זה שאנשים משתמשים באלכוהול כדי להתנתק מהעולם,הבעיה היא זה שבכלל יש להם את הצורך הזה להתנתק מהעולם (שזה קורה גם אצל מבוגרים ולא רק בני נוער),ולזה הפיתרון הוא שהשרים יסתכלו קצת על המצב במדינה שלנו,עם כ"כ הרבה בלאגן (מבחינה בטחונית,כלכלית,חברתית ועוד בעיות במדינה הזאת)לא פלא שאנחנו מקום שני בצריכת האלכוהול! ובשביל זה הפיתרון הוא לא גזרות ואיסורים מפה עד מחרתיים,הפתרון הוא שצריך לשנות את המצב במדינה הזאת מהשורש(מה שעם ממשלה כזאת ממש לא עומד לקרות בזמן הקרוב),כי כשהמציאות לא תהיה חרא ,לא יהיה צורך לברוח ממנה,וכשלא יהיה צורך לברוח ממנה אז גם השימוש בחומרים שעוזרים לברוח מהמציאות (אלכוהול סמים וכו') ירד בצורה משמעותית,נכון אנשים עדיין ישתו אלכוהול,אבל לא ברמה כזאת אדירה כמו היום,ותאמינו לי שאם ישתו קצת בשביל הכיף ולא מכל סיבה אחרת שתיארתי-אז הנזק החברתי והנזק הכללי יהיה כלום לעומת מה שהוא עכשיו,חוץ מזה שאלכוהול ,במיוחד כשהוא במידה נורמלית,הוא לא תמיד דבר רע.
אבל לצערי,כמה שזה אולי נשמע פשוט על הנייר,זה לא כ"כ פשוט לגרום לזה לקרות,ויש גם סיכוי שאני סתם אופטימי יותר מדי וזה לא יקרה,אבל בינתיים זה המצב,והנסיונות להתמודדות איתו רק מחמירים אותו,אז כנראה שצריך לנסות שיטה אחרת,לא ככה?

נכתב על ידי , 21/1/2010 04:36  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אממ... היי?


אוקיי אז החלטתי לפתוח בלוג..
קודם כל הקדמה =] קוראים לי סהר אני בן 15 ואני חי בכדור הארץ P:
בקיצור תוכלו לקרוא פה על כל מיני דברים שאני חושב על החברה שלנו,סתם על עצמי ולפעמים גם סתם דברים מפגרים שיפורסמו עקב שיעמום=]
אהה ועוד דבר חשוב-אמנם הבלוג נראה ככה והעובדה שיש לי פוני ,אבל תשכחו מזה,זה ממש לא הולך להיות מה שאתם חושבים-לא הולך להיות פה פוסט אחד על טוקיו הוטל (שאני גם ככה לא סובל אותם=\ ),לא על "כמה רע לי בחיים כי נגמר לי המילקי" ושאר נושאים שלדעתי לכתוב אותם זה מעורר רחמים ברמות קשות =| (לא אמרתי שאם מרגישים רע אז אסור חס וחלילה לספר,וכן,מותר גם להיות בדיכאון ומותר גם לבכות לפעמים.אבל להתבכיין רק כדי לקבל צומי זה אחד הדברים שאני לא יכול לסבול..)
בקיצור,אל תדאגו יהיו דברים סבבה =] והכי חשוב-תמיד תסתכלו ימינה ושמאלה כשאתם חוצים את הכביש!! =]
נכתב על ידי , 21/1/2010 04:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 29

ICQ: 2094390229 




193
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBisly_Boy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Bisly_Boy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)