לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שני דברים במכה אחת 3>


כאן אני יפרסם את הסיפור שלי "שני דברים במכה אחת"

Avatarכינוי:  פלופית 3>

בת: 29

Google:  פלופית 3<

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2010

פרק 11


גם הפעם לקח לי יותר זמן מהרגיל להעלות פרק,מקווה שעכשיו יהיה לי יותר זמן להעלות
לחץ מבחנים חבל על הזמן! ><

הפרקים הולכים ומתקרבים לעיקר,צעד אחד כבר נעשה הפרק הזה והצעד הבא יהיה בפרקים הבאים (:





מהפרק הקודם:

הגענו לסטודיו,נכנסו וכולם קפצו ועשו לה הפתעה וזרקו בלונים,היא הייתה פשוט בהלם,כולם משכו אותה לרקוד ואני הרגשתי כל כך טוב ששום דבר לא היה יכול להרוס לי את הערב הזה.רקדתי כל כך הרבה שכאבו לי הרגליים אז הורדתי את הנעליים ושמתי בצד,ואז דין בא והזמין אותי לרקוד איתו והסכמתי.רקדנו ממש טוב עד שהוא פתאום עצר והיסתכל עליי ואני עליו,הוא התקרב אליי ונישק אותי.

פרק 11-


זאת הייתה נשיקה קצרה,הזזתי אותו מימני ואמרתי לו, "לא היית צריך לעשות את זה,בוא נשכח כיאילו זה לא קרה!"
לא נתתי לו לענות והלכתי,המשכתי להנות מהערב זה כיאילו אין מחר ושכחתי את כל הצרות שלי.את דין וניק ואת השיגעונות שיש לי מדי יום עם כל הכוחות האלה.השעה הייתה כבר ארבע לפנות בוקר היינו בדרך הביתה,אני מודה אני שתיתי ממש קצת אבל היו כאלה שהשתכרו אבל היה בכל זאת ממש כיף.ג'ייק אמר שהוא יקח את ליז הביתה הוא לא שתה כי הוא נוהג,והוא גם אומר שבמסיבות שהוא הולך עם ליז הוא לא שותה,ליז הייתה אולי בקטנה מסטולה,ונלי לא שתתה בכלל.
הצלחנו להגיע הביתה בשלום,ההורים שלי כבר ישנו אז אני עליתי בשקט לחדר שלי החלפתי לפיג'מה ונפלתי על המיטה ונרדמתי,וניראלי מצאתי את התרופה שלא יהיו לי חלומות כאלה,לשתות איזה כוס משקה משכר ביום.כמובן שאני לא עומדת לעשות את זה.קמתי בארבע אחר הצהריים והרגשתי כלכך טוב! היתקלחתי לבשתי שורט וגופית סבתא עם מיקי מאוס ואת הכפכפים שלי וירדתי למטה,ההורים שלי בעבודה,ואני שתיתי קפה ויצאתי לסטודיו ששם קבענו איזה כמה ילדים שניפגש וננקה אותו.
הגעתי לסטודיו ועוד אפחד לא היה שם,ניכנסתי ואת מי אני רואה שם את דין וניק.עמדי מבחוץ שיסיימו לדבר ואני אכנס.
"אתה פשוט חתיכת זבל,זה מה שאתה!"
"לא אתה דין משהו יותר טוב מזבל?! זה מה שניסית להגיד?"
"אני לא נישקתי את נטלי ואתה כן!"
"מה אתה אומר?! ואתמול במסיבה מה זה היה? נשיקת אוויר?"
"אני לא חייב לך הסברים,וגם אני בקושי זוכר משהו מאתמול אז זה לא נחשב" 
"פשוט תגיד שאתה מנסה להאשים אותי ושהפרתי את הצד שלי,אבל אם ראית טוב אז אצלי זה היה בטעות וגם ביקשתי מימנה סליחה,ואצלך זה לא היה בטעות"
באותו רגע דין שתק ולא ידע מה להגיד,ראיתי אותו מאגרף את היד שלו,חשבתי להתערב אבל אולי לא יקרה כלום.
"אני לא עשיתי כלום בכוונה! זה אתה מנסה לגנוב לי אותה! אתה לא מבין שהיא חשובה לי?!"
"היא גם חשובה לי!"
דין התנפל על ניק,אבל ניק עצר אותו ודחף אותו,והם התחילו לריב.נכנסתי בצעקות לסטודיו
"דיייייי! דיי כברר! אתם הבטחתם ליי בלי מכות! בלי לריב עליי,ומה זה עכשיו?!",הם עמדו מולי מבוהלים ולא ידעו מה להגיד.
"אל תענו לי אפילו,לכו מפה עכשיו אין לי כוח בכלל לראות אותכם! ולא לדבר איתכם! ואם אחד מכם חוזר להתחיל לבקש סליחה,שישכח מימני!"
הם יצאנו בזעם ובדחיפות מהסטודיו,אני נשארתי עמומה מעצמי לא ידעתי מה לעשות,אני נישארתי לבד ללא ידידים טובים שהכי בעולם לא רציתי שהם יריבו עליי! הלוואי ויכולתי לצעוק עכשיו אל העולם כמה שאני סובלת.
נשענתי על הקיר והתיישבתי מחבקת את הברכיים שלי,והרגשתי שחלק מלבי הלך יחד איתו,ואני לא יודעת אם זה עומד לחזור.הדמעות זלגו לי על הלחיים אחת אחרי השנייה.
"אני לא יכולתי שלא לחזור",שמעתי איזשהו קול הרמתי את הראש וידעתי שזה ניק
"אני רוצה שתגידי לי עכשיו בפנים שאת רוצה שאני אלך,ואני אלך ולא יחזור!".
הרגשתי את הלב שלי נקרע עוד פעם ועוד פעם.לא ידעתי מה לענות הייתי המומה מעצמי אפילו,אחרי שחיכה קצת מסתכל עליי ואני עליו הוא פנה ללכת
"אם תלך אני ימות"
"מה? למה את מתכוונת?"
"עמוק בתוך הלב חיכיתי שתחזור לפה,ואם תלך עכשיו אחרי שחזרת אני פשוט ימות"
הוא התקרב אליי והתכופף אליי,והתיישב קרוב. היסתכלתי לתוך העיניים והרגשתי כל כך טוב אבל הלב כואב.הוא לא אמר כלום כמה דק',הדמעות המשיכו לרדת מעייני הוא התקרב לפניי ניגב לי את הדמעה ואמר,
"על זה אני לא עומד לבקש סליחה!".
הוא התקרב לפניי ונישק אותי,באותו הרגע הרגשתי שאני עפה הלב שלי התמלא אהבה הלב שלי חיכה לרגש הזה כל הזמן,הרגשתי רגשות מעורבבים הרגשתי את הרגש שלו את הרגש שלי זה היה נפלא,ידעתי שזה לא סתם.
הידיים שלי סביב הצוואר שלו והידיים שלו בחיבוק על המותניים שלי,הנשיקה הסתיימה והיסתכלנו אחד לשני בעיינים
"אם היית מבקש על סליחה עכשיו הייתי מרביצה לך!"
הוא המשיך להסתכל עליי כמה רגעים ואמר
"אני אוהב אותך כל כך! וזה משהו שאני לא מסוגל אפילו לתאר במילים"
"גמאני אוהבת אותך כל כך,ושיש לי את המילים לתאר אני פשוט לא יכולה לנסח אותם נכון"
חייכנו חיוך אחד לשני,והרגשתי באותו רגע את הדבר הכי יפה שיכולתי להרגיש אי פעם! הרגשתי את האהבה של ניק בתוך ליבי עכשיו ידעתי שזה הכוח שלי שאני יכולה להרגיש רגשות באותו רגע ידעתי שאותו אני אוהבת,העיינים שלי עדיין שוחות בתוך העיינים שלו והלב שלי מחובר ללב שלו ולא ניראלי שהוא רוצה עכשיו לעזוב אותו.
"אני עדיין לא יכול להאמין שאת מרגישה את מה שאני מרגיש",הוא אמר מופתע
"אני עשיתי את מה שהלב שלי אמר לי ואני שמחה בהחלטה הזאת!"
המשכנו להסתכל אחד על השני ללא הפסקה.
"ניק מה כל זה אומר?!"
"רק אם את רוצה אנחנו יכולים להיות חברים"
"כן אני רוצה!" עניתי בחיוך מאוהב.
"אני מוכן לשמור על זה בסוד כי אני יודע שאת לא רוצה לפגוע בדין,בשבילך אני מוכן לעשות הכל אני אומר לך הכל!"


קריאה נעימההה D:

העלאת תמונות





נכתב על ידי פלופית 3> , 19/4/2010 17:19  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,129
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפלופית 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פלופית 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)