לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


"קיר לרגע מסתיר, תמונה מהחיים שלנו פעם."


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2019

it's me :)


ממ.. ידעתי שמשהו כאן חסר.

לא פלא, כל רשימת העוקבים ירדה!

נכנסתי לכאן כדי למחוק כמה קטעים שרשמתי.

אני מרגישה מבולבלת לגביי העתיד שלי ושל האתר הזה ולגבי המון דברים אישיים ששיתפתי כאן.

האם כל התכנים יעלמו או ישארו איפשהו תקועים ברשת ללא ידיעתי?

לא יודעת אם להמשיך או לא. זו מחשבה ראשונה שמציפה אותי ולכן החלטתי למחוק להעביר לטיוטות כמה מהדברים כמעט את כל הבלוג.

והאם בכלל אני צריכה את הבלוג הזה או שהוא סתם עוצר אותי?

אומרים שכדי לפתוח דף חדש צריכים להיפטר ממשהו ישן.

*מרגישה טיפה מדוכאת.*

וכל האנשים המגניבים... והקהילות... שהיו כאן פעם -אינם.

אני בהחלט מבולבלת.><;

לפעמים הבלוג הזה מחזיר אותי לזכרונות ילדות שלי שכן היו תקופות טובות יותר, ואף כאלה שפחות מוצלחות.

אני מאבדת ריכוז לפעמים כשאני נכנסת למקום הזה... ושוקעת בהרהוריי עברי.

לא יודעת אם זה לטוב או לרע.... כי שום דבר לא מתקדם כרגע.

אולי אני צריכה פינה חדשה או עיסוק חדש? להרפות מהזכרון?

עד אז.. נשתמע! ^^

נכתב על ידי Taijin Kyofusho , 13/7/2019 20:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Taijin Kyofusho

בת: 5



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

13,472
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTaijin Kyofusho אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Taijin Kyofusho ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)