לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


"קיר לרגע מסתיר, תמונה מהחיים שלנו פעם."


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2020

ה-ל-ם- - -! ! !


1.אני בהלם שישראבלוג יקירנו חזר לתחיה!!!

2. אני מופתעת שהצלחתי בסופו של דבר להכנס למשתמש שלי!!! ניסיתי להכנס עשרות פעמים, ומסתבר שלא זכרתי את שם המשתמש. האופציה של התגובות בבלוגים הצילה אותי, כי כשרציתי לרשום תגובה לבלוג רנדומלי שראיתי, הופיע לי השם משתמש שנשמר כנראה עוד ממקודם ואני סופר שמחה כי מסתבר שלא זכרתי את שם המשתמש בכלל ולא את הסיסמא כפי שחשבתי. XD

אז כןןן, יש לי הרבה חותם חדש להשאיר פה בזמן הזה שלא הייתי.

לא היה לי איפה לכתוב כל הזמן הזה, מה שאני גם לא רגילה לכתוב פוסטים בפומבי ברשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם וכ'ו וכ'ו...

ישראבלוג מאז ומתמיד הרגיש לי המקום לכתוב, לפרוק, לדבר, לקרוא, לתעד ולחפור.... :)

כל תיעוד כזה הוא סמל העבר, הזכרונות שכשאני מסתכלת במבט לאחור אני נורא שמחה לקרוא לפעמים את מה שהייתי אז רושמת.

התקופות בחיים, המרמורים, ההצלחות ולחילופין כל השאר... לראות מה הייתי ואיפה אני עכשיו, כל זה נמצא ומתועד כאן, אי אפשר להתבלבל.

אז וובכן, אחרי שקיבלתי את ישראבלוג שלי חזרה כמתנת שבועות הכי טובה שיכלתי לבקש, אני אעצור כאן ואמשיך לפרוש את מילותיי בבלוג בהמשך הזמן...

ובהזדמנות זו וכמשפט סיום מסכם אני רוצה להודות לכל הצוות שלא ויתר, עשיתם עבודת קודש מדהימה שתיחרט כאן לנצח כהיסטוריה וכאות ניצחון לזכר ישראאאאבלוגגג, תודה לכם וחג שמח 

נכתב על ידי Taijin Kyofusho , 29/5/2020 21:56  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Taijin Kyofusho

בת: 5



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

13,472
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTaijin Kyofusho אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Taijin Kyofusho ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)